به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
پرینترپرینتر و چاپگر

ویدیو/ نحوه دانلود درایورهای پرینترهای اچ پی

دانلود درایورهای پرینترهای اچ پی

پرینتر‌های کمپانی اچ پی، در بازار دستگاه‌های اداری محبوبیت زیادی دارند، کمپانی اچ پی برای ارتقای عملکرد پرینتر‌های خود هر چند وقت یکبار اقدام به، بروز رسانی نرم افزار پرینتر یعنی درایور می‌کند و نسخه بروز شده را در سایت خود می‌گذارد. درایور یا نرم افزار راه انداز پرینتر، موجب اتصال سیستم با پرینتر می‌شود، نمی‌توان فرایند دانلود و نصب درایور روی سیستم را نادیده گرفت و حذف کرد. زیرا حتی اگر پرینتر را با رعایت تمام نکات، به سیستم متصل کرده باشید، بدون نصب درایور روی آن، سیستم پرینتر را نمی‌شناسد و نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

پس به یاد داشته باشید، با خرید پرینتر جدید و یا اتصال یک پرینتر دیگر به سیستم، باید درایور مخصوص آن را روی سیستم عامل خود نصب کنید. اگر سی دی درایور پرینتر در دسترس شما نیست، باید برای دریافت درایور اورجینال به سایت‌های معتبر مراجعه کنید، زیرا این امکان وجود دارد، وبسایت‌های دیگر این نرم افزار‌های اورجینال و رایگان را برای فروش در سایت خود گذاشته باشند. یکی از این سایت‌های معتبر وبسایت فالنیک (ایران اچ پی) است، که امکان دانلود راحت، درایور تمام دستگاه‌های اچ پی را فراهم کرده است.

تعمیر پرینتر در فالنیک
در صورتی که شما هم به مشکلات پرینتر برخورد کردید، با ما در تماس باشید. کارشناسان متخصص ما با تجهیزات پیشرفته مرکز خدمات فالنیک، آماده پذیرش و رفع ایراد پرینتر شما هستند.
تعمیر پرینتر

در این ویدیو قصد داریم، نحوه دانلود درایور‌ دستگاه‌های اچ پی را از طریق سایت فالنیک ایران اچ پی به شما بگوئیم.

در قدم اول باید وارد سایت فالنیک ایران اچ پی شوید، سپس در قسمت منو، خدمات و پشتیبانی را انتخاب کنید. این قسمت خود به چهار بخش خدمات تعمیر، سایر خدمات، خدمات و پشتیبانی و محصولات دسته دوم تقسیم شده است. باید به ستون دوم یعنی سایر خدمات رفته و گزینه اول دانلود درایور‌ها را انتخاب کنید.


در صورتی که برای نصب درایورهای پرینتر خود مشکل دارید. می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا آنها از راه دور مشکل را برطرف کنند.
جهت مشاوره و تماس با کارشناس فنی می‌توانید از خط ثابت با شماره تلفن 9099071843 تماس بگیرید.
از ساعت 8:30 تا 17:30پاسخگوی شما هستیم.

بعد از این انتخاب وارد صفحه درایور‌ دستگاه‌های اچ پی می‌شوید، لپ و تبلت، پرینتر و سرور از جمله دستگاه‌های اچ پی هستند، که می‌توانید درایور آن‌ها را از این صفحه دانلود کنید. تمام مدل‌های پرینتر‌ hp در این صفحه آورده شده است، بهتر است برای پیدا کردن مدل مورد نظر از کلید‌های میانبر کیبورد استفاده کنید. با استفاده از این کلید‌ها به راحتی می‌توانید، مدل پرینتر خود را از این لیست بلند بالا پیدا کنید.

کافیست کلید‌های ctrl+f را باهم بفشارید تا جعبه جستجو برای شما باز شود، در این جعبه مدل پرینتر مورد نظرتان را وارد کرده و enter را بزنید تا لیست درایور‌های این پرینتر برای شما آورده شود. بعد از آمدن لیست درایور‌های پیشنهادی برای پرینتر مورد نظر، باید روی لینک دانلود کلیک کنید.

بعد از این کلیک برای مشاهده لینک دانلود، باید نام، نام خانوادگی، شماره همراه و ایمیل خود را در پنجره باز شده وارد کنید. بعد از ثبت ایمیل لینک دانلود برای شما نمایان خواهد شد، با کلیک روی دانلود، شما به صفحه پرینتر مورد نظر در سایت اچ پی خواهید رفت. بعد از مشاهده مشخصات و عکس پرینتر، کمی پایین آمده و روی گزینه software and drivers کلیک کنید. در صفحه جدید پیش رو، در قسمت detected operating system، باید سیستم عامل و نسخه آن را پیدا کرده و روی گزینه change کلیک کنید. سایت اچ پی بنابر سیستم عامل و نسخه انتخابی، درایور مناسب پرینتر را به شما پیشنهاد کرده و لینک دانلود را در اختیارتان خواهد گذاشت، به حجم فایل درایور دقت کرده و سپس گزینه download  را فشار دهید، تا درایور برای شما دانلود شود.

جهت دانلود درایورهای مورد نیاز خود می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود درایور پرینتر اچ پی

خرید پرینتر با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر
اگر می‌خواهید خرید پرینتر را از یک شرکت حرفه‌ای، معتبر و با سابقه انجام دهید تا ازکیفیت دستگاه و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید، روی کلمه خرید پرینتر کلیک کنید یا برای ارتباط با کارشناسان ما و گرفتن قیمت پرینتر با 02154591907 تماس بگیرید. تا از خدمات مشاوره ما به رایگان استفاده کنید.
خرید پرینتر
4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام من متقاضي نصب درايو پرينتر اچ پي 1152 ان هستم اما امکان دانلود وجود ندارد.

    1. سلام
      دوست عزیز. در سایت اچ پی هم درایور موردنظر شما موجود نبود. شما می‌توانید با پشتیبانی فالنیک با شماره 0218363 و داخلی 5551 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

        1. با سلام
          در سایت اچ پی تمامی درایورهای پرینترهای این برند در دسترس هستند. فقط به دلیل فیلتر بودن این سایت، باید با فیلترشکن اقدام کنید.

  2. برای پرینترهای برادر چی؟ درایور اونارو دارید؟ باید پولی پرداخت کنیم برای عضویت؟

    1. سلام

      خیر در حال حاضر فقط درایورهای پرینترهای اچ پی را می توانید دانلود کنید.

  3. درود بر شما ایا درایورهای پرینترهای قدیمی اچ پی رو هم دارید؟

دکمه بازگشت به بالا