به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کامپیوتر و لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ های سری omen اچ پی

راهنمای خرید لپ تاپ omen اچ پی

لپ‌تاپ های سری اومن اچ پی، لپ‌تاپ‌هایی طراحی شده برای گیمرهای حرفه‌ای هستند و به‌عنوان لپ‌تاپ گیمینگ شناخته می‌شوند. اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که مهندسی ساخت آن، براساس بازی بنا شده باشد، لپ تاپ omen اچ پی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. فالنیک در این راهنمای خرید لپ تاپ omen اچ پی به شما کمک می‌کند بیشتر با خصوصیات و ویژگی‌های لپ تاپ‌های خانواده omen آشنا شوید و انتخاب مطمئنی را تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ می‌توانید با شماره  02154591930 تماس بگیریدو پس از دریافت مشاوره رایگان خرید خود را قطعی کنید.

خرید و قیمت لپ تاپ در فالنیک
برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و خرید لپ تاپ با مشاوره تخصصی رایگان و گارانتی معتبر ۱۸ ماهه از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
قیمت لپ تاپتماس تلفنی

راهنمای خرید لپ تاپ omen اچ پی ؛ بررسی ویژگی ها

لپ تاپ اومن اچ پی، با قیمتی مناسب بین لپ‌تاپ‌های موجود گیمینگ در بازار می‌تواند یکی از رقابتی‌ترین گزینه‌ها باشد. این دستگاه بلندگوهای دوگانه، بالاترین عملکرد پردازنده‌، امکان استفاده از بهترین کارت‌های گرافیک NVIDIA و AMD مانندNVIDIA GeForce RTX 3070 یا AMD Ryzen 7 و اندازه صفحه‌نمایش مناسب را به شما ارائه می‌کند. اچ پی تمام این قابلیت‌ها را به دلیل تجربه متفاوت کاربران از بازی‌های حرفه‎ای درنظر گرفته است. این خصوصیات تضمین‌کننده عملکرد مناسب لپ تاپ اومن اچ پی برای انجام هر نوع از بازی است.

آشنایی با امکانات لپ تاپ omen اچ پی

لپ تاپ اومن اچ پی برای اجرای بالاترین کیفیت بازی‌ها ساخته شده‌است. برای رسیدن به این کیفیت و ارائه یک لپ‌تاپ گیمینگ بدون نقص، اچ پی ویژگی‌های مختلفی را برای این سری از لپ‌تاپ‌های خود در نظر گرفته است. لپ تاپ اومن اچ پی گزینه‌هایی منحصر به فردی رابرای صفحه نمایش ارائه می‌دهد، صفحه نمایش خیره‌کننده و بزرگ 16 و 17 اینچی همان چیزی است که علاقه‌مندان به بازی نیاز دارند.

در کنار این خصوصیت صدای باکیفیت و بی‌نقص، عمر باتری فوق‌العاده، صفحه کلید با نور پس زمینه و روکش مشکی مات، مشخصات سخت افزاری اچ پی اومن است که لپ تاپ اومن اچ پی را به یک لپ‌تاپ برتر تبدیل می‌کند.

کارت گرافیکی لپ تاپ omen اچ پی اجرای هر نرم‌افزاری‌را امکان پذیر می‌کند. اچ پی مدعی است که این لپ‌تاپ‌ها از نفس نمی‌افتند و این شرایط به‌دلیل فضای ذخیره‌سازی، رم و کارت گرافیک پیشرفته است. می‌توانید از بین 32 گیگابایت حافظه DDR4 و 256 گیگابایت SSD تا یک ترابایت SSD را انتخاب کنید، گزینه‌های ذخیره‌سازی زیادی برای حفظ کارآمدی سیستم خود با این لپ تاپ در اختیار دارید.

پیشنهاد مطالعه
راهنمای خرید لپ تاپ omen
لپ تاپ اچ پی اومن  یکی از لپ تاپ‌های رده بالا برای اجرای انواع بازی‌های پیشرفته است.

مشخصات سخت افزاری اچ پی اومن ؛ بررسی قابلیت ارتقا

یکی از ویژگی‌های لپ تاپ اچ پی اومن ، قابلیت ارتقا رم، حافظه یا فضای ذخیره‌سازی آن است. لپ‌تاپ‌های اومن مانند محصولات دیگر اچ پی طول عمر بالایی دارند. از آنجایی‌که این سری از خانواده اچ پی جز لپ‌تاپ‌های گیمینگ حساب می‌شود، نسبت به سایر سری‌های این برند دارای جنس بدنه مقاوم‌تری هستند و وزن بیشتری نیز دارد. اما همین خصوصیت است که می‌تواند برای کسانی که به‌صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند، تفاوت ایجاد کند. برای هم‌تراز شدن لپ تاپ omen اچ پی با تکنولوژی روز، این امکان را دارید تا بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید. به کمک پنل‌های تکی روی دستگاه، می‌توانید هر زمان که می‌خواهید، یک اسلات کارت SD دیگر اضافه یا سخت‌افزار خود را به‌روزرسانی کنید؛ همچین می‌توانید به هسته درونی دستگاه خود دسترسی پیدا کنید. این توانایی ارتقا کمک می‌کند به این زودی‌ها به تعویض لپ تاپ خود هم‌زمان با به‌روز شدن بازی‌ها نیازی نداشته باشید.

پیشنهاد مطالعه

آشنایی با مزایای لپ تاپ های خانواده omen

یکی از مزایای کاربردی لپ تاپ omen اچ پی این است که می‌توانید پردازنده سیستم را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. با گزینه‌هایی از Intel Core i7 و AMD Ryzen 7، می‌توانید از قدرت لپ‌تاپ بالای گیمینگ خود استفاده و نسبت به رقبا برتری پیدا کنید.

یکی‌دیگر از مزایای این دستگاه، خنک ماندن آن در حداکثر عملکرد است. این ویژگی در راهنمای لپ تاپ omen اچ پی از آن جهت اهمیت دارد که شما قرار است یک لپ‌تاپ مناسب و رده بالای گیمینگ انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند آخرین بازی را با بالاترین نرخ فریم بازی می‌کنید یا با اتصال آلات موسیقی به دستگاه، در استودیوی مجازی، موسیقی می‌سازید، لپ تاپ های سری omen طوری طراحی شده‌اند که جریان هوا را به حداکثر برسانند و همیشه خنک بمانند. با این قابلیت می‌توانید ساعت‌های زیادی بازی کنید، بدون اینکه برای لپ‌تاپ شما مشکلی به‌وجود بیاید.

بررسی مشخصات لپ تاپ omen اچ پی
از مشخصات سخت افزاری اچ پی اومن باید به قدرت بالای فن‌های آن در کنار پردازنده‌های رده بالا اشاره کرد.
پیشنهاد مطالعه

معایب لپ تاپ سری omen اچ پی

یکی از معایب لپ تاپ omen اچ پی وزن سنگین و قابلیت حمل پایین آن است. بعضی از مدل‌های این سری از لپ‌تاپ‌های اچ پی تا 4 کیلوگرم وزن دارند و این مسأله باعث می‌شود که برای حمل آن دچار مشکل شوید. اندازه و وزن این لپ‌تاپ‌ها برای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولی است. وزن لپ‌تاپ و آداپتور برق روی هم بیش از 4 کیلوگرم است، اما در بهترین حالت، کمی سبک‌تر و باریک‌تر از بسیاری از رقبای خود به نظر می‌رسد.

این یک لپ‌تاپ سبک وزن یا دارای طراحی باریک نیست، اما شیک است و در یک شاسی کاملاً مشکی، عرضه می‌شود. از سوی دیگر سیستم خنک‌کننده این سری از لپ‌تاپ‌ها هر چند، کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهند؛ اما وقتی دریچه تهویه هوا برای خنک‌سازی، باز می‌شود صدای آن کمی بلند است. لپ‌تاپ‌های omen به‌دلیل تمرکز بیش از حد بر بازی، یک لپ‌تاپ بازی خوب هستند و در موارد دیگر چندان حرفه‌ای نیستند.

با وجود اینکه کیفیت تصویر دوربین داخلی در نور محیطی خوب، واضح و با کنتراست غنی است، وب‌کم این لپ‌تاپ‌ها به‌سختی برای پخش‌کننده‌ها مناسب هستند. در اتاق‌های تاریک‌تر، به‌سختی شانسی برای ارائه کیفیت تصویر خوب وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه

بررسی کیبورد لپ تاپ اومن اچ پی

کیبورد لپ تاپ omen اچ پی در همه نظرسنجی‌ها جز بهترین کیبوردهای لپ‌تاپ‌های طراحی شده، گیمینگ است. اچ پی ترجیح داده است صفحه شماره ‌را از روی کیبورد حذف کند و اکنون همه کلیدها از نظر چیدمان، فضای بیشتری برای تنفس دارند. تاکید بر استفاده از این سری لپ‌تاپ برای انجام بازی، داشتن چنین کیبوردهایی را برای شما حیاتی می‌کند. از سوی دیگر نور پس زمینه کیبورد هم کمک زیادی به شما می‌کند که بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

معرفی مدل‌های مختلف لپ تاپ های سری omen

OMEN 16 و OMEN 17 دو مدلی هستند که از خانواده اومن اچ پی در دسترس قرار گرفته‌اند. این دو مدل در اولین نگاه تفاوت ظاهری دارند و OMEN 16 با صفحه نمایش 16.1 اینچی و OMEN 17 با صفحه نمایش 17.3 اینچی در دسترس شما قرارمی‌گیرند. اگر قصد خریدن لپ تاپ‌های اچ پی سری ویکتوس را دارید نیز می‌توانید به مقاله صفر تا صد راهنمای خرید لپ تاپ های سری HP victus مراجعه کنید.

OMEN 16

لپ تاپ omen اچ پی در مدل OMEN 16، 11 محصول تولید کرده است. پردازنده این محصولات توانایی پوشش پردازنده اینتل Core i7 یا AMD Ryzen 7 را دارند. همچنین می‌توانید از داشتن ویندوز 11 به صورت پایه‌ای در این لپ‌تاپ‌ها مطمئن باشید. گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 30-series در دسترس است و صفحه نمایش 16.1 اینچی آن نمایشگری برای تجربه بصری همه‌جانبه است. حداکثر رم در این دستگاه‌ها 32 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی بین 512 گیگابایت تا یک ترابایت خواهد بود.

لپ تاپ اچ پی اومن
لپ تاپ HP OMEN 16 یکی از مدل‌های پرطرفدار و با پردازنده قدرتمند اینتل است.
پیشنهاد مطالعه

OMEN 17

لپ تاپ اچ پی اومن مدل OMEN 17، 7 محصول را روانه بازار کرده است و می‌توانید با یک صفحه نمایش 17.3 اینچی از بازی کردن لذت زیادی ببرید. محصولات OMEN 17، به‌وسیله صفحه‌نمایش بزرگ، با وضوح و نرخ تازه‌سازی بالا، بازی کردن را به  رخداد حرفه‌ای برای شما تبدیل می‌کنند.

دستگاه OMEN 17 هم دارای ویندوز 11 است، از آخرین نسل پردازنده اینتل پشتیبانی می‌کند. با این پردازنده هیچ مشکلی برای اجرای بازی یا نرم‌افزار خاص در لپ‌تاپ‌ نخواهید داشت. گرافیک NVIDIA GeForce RTX 30-series هم کمک می‌کند که بهترین تجربه ممکن را داشته باشید. حداکثر رم در این دستگاه‌ها 32 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایت خواهد بود. مجموعه‌ای از قطعات سخت افزاری قوی در Omen 17 عملکرد بسیار قوی ‌را تضمین می‌کند. در نهایت Omen 17 اغلب از Omen 16 با همان سخت‌افزار، بهتر عمل می‌کند.

راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی omen
لپ تاپ اچ پی اومن  مدل 17 اینچ از آخرین نسل پردازنده اینتل پشتیبانی می‌کند و به دلیل حافظه رم بالا مشکلی در اجرای برنامه‌ها ندارد.

در این مقاله به نقد و بررسی جامع لپ تاپ های سری omen اچ پی پرداختیم و یک راهنمای خرید لپ تاپ omen اچ پی ارائه دادیم. می‌توانید با بررسی این لپ‌تاپ‌ها و تماشای ویژگی‌های آنها برای خرید به کارشناسان فالنیک به شماره 02154591930 تماس بگیرید.

تعمیر لپ تاپ
تعمیر لپ تاپ در تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک، به وسیله تعمیرکار لپ تاپ مجرب و باتجربه انجام می‎‌شود. تمامی امور مربوط به تعمیرات لپ تاپ با تجهیزات پیشرفته و متخصصین دارای گواهینامه رسمی در دپارتمان تخصصی و تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک. برای ثبت درخواست تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.
تعمیر لپ تاپتماس تلفنی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا