به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

فالنیک نماینده کسپرسکی در ایران

فالنیک نماینده کسپرسکی در ایران

لابراتوار کسپرسکی بزرگترین توسعه دهنده سیستم‌های مدیریت امنیت محتوا در اروپا و از پنج شرکت بزرگ دنیا در این زمینه است. کیفیت محصولات کسپرسکی توسط بزرگان سخت افزار و  نرم افزار دنیا از جمله، مایکروسافت، آی بی ام ، اینتل، سیسکو، ردهت، سیتریکس و ناول مورد تائید قرار گرفته است. حال شرکت فالنیک به عنوان نماینده این شرکت در ایران، ارائه‌دهنده این سرویس قدرتمند با تخفیف 10 درصدی در کنار سرور خریداری شده شما است.

طیف گسترده محصولات آزمایشگاه کسپرسکی، پوشش دهنده همه نیازهای کاربران، از شخصی تا سازمانی را دارا بوده و حفاظت کاملی در برابر تهدیدات دنیای IT از جمله ویروس‌ها، جاسوس ابزارها، ابزارهای مخرب، هکرها، کلاهبرداری‌های سایبری و هرزنامه برقرار می سازد. کیفیت محصولات کسپرسکی توسط بزرگان سخت افزار و نرم افزار دنیا از جمله، مایکروسافت، آی بی ام، اینتل، سیسکو، ردهت، سیتریکس و ناول مورد تائید قرار گرفته است.

راهکار مناسب برای شما

راهکارهای سازمانی کسپرسکی برای سازمان شما آماده شده‌اند و فرقی ندارد که بخواهید کنترل امنیت نقاط انتهایی شبکه را در دست داشته باشید (از ایستگاه کاری تا تلفن‌های هوشمند و ماشین‌های مجازی) یا درصدد حفاظت از سرورها و دروازه باشید و یا حتی بخواهید محیط امنیتی خود را از دور کنترل کنید.
فناوری‌های گوناگونی از رمزنگاری و مدیریت ابزارهای سیار تا مدیریت وصله‌های امنیتی و لایسنس‌ها در این مجموعه گنجانده شده و همه اجزا در هماهنگی باهم و با کمک فناوری ابری حفاظتی عالی و منحصر به فرد را درمقابل تهدیدات پیچیده و فزاینده فضای سایبر فراهم می‌آورند.
در واقع کسپرسکی نخستین پلتفرم امنیتی صنعتی را ارائه می‌دهد تا با کمک آن مدیران شبکه بتوانند سیستم‌های خود را کنترل و حفاظت کنند.

فالنیک نماینده کسپرسکی در ایران

فالنیک و کسپرسکی

فالنیک به عنوان شریک تجاری کسپرسکی ارائه دهنده این سرویس قدرتمند در کنار سرور خریداری شده شما است و شما پس از خرید یک دستگاه سرور، نسخه یک ماهه این محصول توسط متخصصان بخش تکنیکال فالنیک بر روی سرور شما به صورت رایگان نصب میگردد تا با اطمینان خاطر و تست کامل این کنسول و در صورت نیاز ،آن را تهیه کنید.
شما می توانید با خرید یک دستگاه سرور HP (در تمامی کلاس های قابل ارائه فالنیک) از مزایای تخفیف 10 درصدی برای خرید نسخه شبکه کسپرسکی بهره‌مند گردید.

خدمات آنتی ویروس کسپراسکای در فالنیک

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا