به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

پیام مدیر عامل فالنیک به مناسبت سال جدید

پیام مدیر عامل فالنیک

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار طبیعت بار دیگر به وقوع پیوست و اراده الهی بر تغییر و تحول در نظام هستی استوار شد.
نوروز آغاز رویش است، رویشی که می تواند در دل و جان ظاهر شده و در حرکت رو به پیشرفت انسان‌ها تجسم یابد.
درآستانه فصل شکوفایی و آغاز خرمی طبیعت و بهار جان و جهان، به استقبال سال نو می رویم و نوروز را سرآغازی برای طراوات و فرصتی برای پویایی، بالندگی، نوخواهی، دگرخواهی و نواندیشی قلمداد می كنیم.
خوشا آنانکه نوروز را بهانه ای کنند تا سرای دیده و دل را از زنگارها صیقل داده و ضمیر وجود را از هرگونه بداندیشی منزه دارند.

در این آغاز دوباره، سپاس و قدردانی وافر خود را به پیشگاه خانواده بزرگ فالنیک تقدیم می کنم. خانواده ای که متشکل از پرسنل و مشتریان گرانسنگ سازمان است. پرسنلی که با تکیه بر سه شاخصه اصلی فالنیکی ها: تعهد، نظم و خود انگیختگی؛ سعی بر آن دارد تا بتواند همواره فراتر از خواسته های مشتریان گام بردارد. ما بر این باوریم که با ارتقای این سه مشخصه می توانیم رفیع ترین قله های موفقیت که همانا ایجاد تجربه لذتبخش و شعف انگیز برای مشتریان است را فتح نماییم.

فالنیکی متعهد، منظم و خود انگیخته می داند که سازمان از او خلق ارزش می خواهد و نه صرفاً انجام وظیفه، چرا که او رسالت خود را در ” خلق تجربه های لذت بخش برای مشتریان سرتاسر دنیا ” می داند.
با سپاس بیکران از آستان ذات اقدس الهی و مسئلت از او، سال پیشرو را سال تعهد، خلاقیت و خلق ارزش برای مشتری و سازمان می نامیم و از درگاهش می خواهیم همه ما را در راه رسیدن به این هدف متعالی یاری نموده و موفق بدارد.

ان شاءالله

سید غلامحسین بشیرنژاد
26 اسفند 94

ویدیوی پیام تبریک مدیرعامل شرکت فالنیک (ایران اچ پی) به مناسبت نوروز 1395

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا