به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
شبکه

راهنمای خرید فایروال سیسکو

راهنمای خرید فایروال سیسکو

فایروال‌ها به منظور حفظ امنیت بین شبکه داخلی قابل اعتماد شما و شبکه‌های غیرقابل اعتماد خارجی مانند اینترنت، مانع ایجاد می‌کنند. با خرید فایروال مجموعه‌ای از قوانین تعریف شده برای اجازه یا مسدود کردن ترافیک را در اختیار خواهید داشت. فایروال امن به شما کمک می‌کند برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کنید، شکاف‌ها را ببندید و از فاجعه‌ی امنیتی جلوگیری کنید. از مهم‌ترین و معروف‌ترین فایروال‌های موجود در بازار، فایروال‌های سیسکو هستند اما آیا می‌دانید بهترین فایروال های سیسکو کدام‌اند؟ آیا بهترین مدل های فایروال سیسکو را می‌شناسید؟ این مقاله ضمن معرفی بهترین مدل های فایروال سیسکو مهم‌ترین نکات به عنوان راهنمای خرید فایروال سیسکو را نیز به شما ارائه می‌کند. در ادامه با فالنیک همراه باشید.

راهنمای خرید فایروال سیسکو

انعطاف‌پذیری امنیتی به معنای تقویت معماری فضای شبکه در برابر تهدیدها و استفاده از اتوماسیون برای صرفه‌جویی در زمان است. فضای شبکه به این انعطاف‌پذیری احتیاج دارد و همین موضوع نیاز به فایروال را تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین مسائل در بحث امنیت شبکه می‌کند.

در این میان نام برندهای مختلفی در بازار شنیده می‌شود که بی‌شک یکی از مهم‌ترین آنها برند سیسکو است. فایروال سیسکو را می‌توان در زمره بهترین فایروال‌های شبکه به حساب آورد. سیسکو می‌تواند همه نیازهای کاربران به فایروال را برای تامین امنیت شبکه رفع نماید. پیکربندی خط‌مشی فایروال‌های سیسکو کاربرپسند است و شما می‌توانید برخی از خط‌مشی‌های اساسی هر سازمانی مانند اجازه دسترسی به اینترنت، امنیت DNS و … را با چند کلیک اجرایی کنید.

فایروال سیسکو یکی از پایدارترین و قابل اعتمادترین فایروال‌هایی است که تا به حال با آن روبه‌رو شده‌اید و دارای ویژگی‌های زیادی است که محافظت از شبکه سازمان را در برابر هر نوع ترافیک مخرب، تضمین می‌کند. معرفی بهترین فایروال های سیسکو به شما کمک می‌کند راهنمای کاربردی برای خرید فایروال سیسکو را در اختیار داشته باشید.

نصب و راه اندازی شبکه
مشاوره و طراحی شبکه در فالنیک (ایران اچ پی) فالنیک با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه متخصصین خود، نیازهای مشتریان خصوصی و دولتی خود را بررسی و تحلیل می‌کند. با شماره 02154591924 تماس بگیرید تا از خدمات فالنیک در زمینه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی و نظارت و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری استفاده کنید.
نصب و راه اندازی شبکهتماس تلفنی

ویژگی‌های فایروال سیسکو

اولین نکته‌ای که درباره بهترین فایروال های سیسکو به چشم می‌آید داشبورد بسیار کاربرپسند این محصولات است.  تمام اطلاعات لازم برای استفاده کاربران روی داشبورد فایروال سیسکو موجود است. کار با پیکربندی VPN و بخش پیکربندیNAT  آسان است. از سوی دیگر با توجه به اندازه سازمان، فایروال سیسکو در یک یا دو روز قابل پیاده‌سازی است.

یکی از ویژگی‌های مهم در بهترین مدل های فایروال سیسکو ایجاد خط‌مشی آسان آن است. در فایروال سیسکو می‌توانید منبع، مقصد و خدماتی را که باید در محیط مجاز یا غیرمجاز باشند، ارائه دهید. همچنین می‌توانید آن را با ابزار امنیت شبکه Forescout و راه‌حل‌های مختلف دیگر برای وسعت دید و به دست آوردن قابلیت‌های کنترلی بیشتر ادغام کنید.

راهنمای خرید فایروال سیسکو براساس ویژگی‌ها
فایروال‌ سیسکو ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد

ویژگی کلیدی دیگر فایروال سیسکو، تیم پشتیبانی فنی آن است. تیم پشتیبانی فنی فایروال سیسکو کمک زیادی به کاربران می‌کند و هر مشکلی را می‌توانید به شکل آنلاین حل کنید. خرید فایروال سیسکو راه‌حل بسیار مقرون به صرفه‌ای است و می‌توانید با قیمتی مناسب، حداکثر ویژگی‌ها را دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه

فایروال سیسکو برای شرکت‌های کوچک و بزرگ مناسب است. فایروال سیسکو نه تنها یکی از برندهای فایروال است که از سوی کاربران شبکه بسیار مورد توجه واقع می‌شود، بلکه برند سیسکو هم در بازار جهانی، ارزش بازار خوبی دارد و نام آن به دلیل شهرت مناسب در بازار نیازی به معرفی ندارد.

راهنمای خرید بهترین مدل های فایروال سیسکو
فایروال های سیسکو در زمره بهترین فایروال های بازار است

اما فایروال‌ های سیسکو برخی نکات منفی هم دارند. اجرای تغییرات در این فایروال‌ها به زمان زیادی نیاز دارد و گاهی اوقات این مسأله می‌تواند ناامیدکننده باشد. کار با بخش استقرار و پیکربندی فایروال های سیسکو آسان نیست. برای هموارسازی فرآیند اجرا باید درک درستی از معماری و سیاست‌های جاری داشته باشید. یکی دیگر از مسائل فایروال های سیسکو این است که به‌روزرسانی‌ها و رفع فوری مشکلات، پس از مدت طولانی منتشر می‎‌شوند و این موضوع مسئله‌ای کلیدی در زمینه تامین امنیت شبکه است.

بهترین فایروال های سیسکو

راهنمای خرید فایروال سیسکو بدون شناخت انواع و بهترین محصولات آن کامل نیست. فایروال های سیسکو انواع مختلفی دارند که می‌توان هر یک از آنها را برای کاربردهای متفاوتی استفاده کرد. در ادامه بهترین مدل های فایروال سیسکو را به شما معرفی می‌کنیم.

فایروال سیسکو سری 1000

بهترین مدل های فایروال سیسکو - سری 1000
سری 1000 یکی از بهترین مدل های فایروال های سیسکو است.

فایروال سیسکو سری 1000 بهترین مدل برای مشاغل کوچک و شعبه‌های کاری است. این سری خانواده‌ای از چهار پلتفرم فایروال است که انعطاف‌پذیری تجاری، مدیریت آسان و دفاع از تهدید را ارائه می‌کند. فایروال‌های سری 1000 هنگامی که عملکردهای تهدید پیشرفته فعال هستند، عملکرد پایدار استثنایی از خود ارائه می‌دهند. پلتفرم‌های سری 1000 از نرم‌افزارهای Cisco Threat Defense (FTD) و Cisco ASA استفاده می‌کنند.

فایروال سیسکو سری 2100

بهترین مدل های فایروال سیسکو - سری 2100
سری 2100 یکی از بهترین مدل های فایروال های سیسکو است

فایروال سیسکو سری 2100، یک فایروال ایده‌آل برای شعبه‌ها و سازمان‌های با مقیاس بزرگ است. سری 2100 خانواده‌ای از چهار پلتفرم امنیتی متمرکز بر تهدید است که انعطاف‌پذیری تجاری و دفاع برتر در مقابل تهدید را ارائه می‌کند. فایروال‌های این سری هنگامی که عملکردهای تهدید پیشرفته فعال هستند، عملکرد پایدار و استثنایی را ارائه می‌دهند. این پلتفرم‌ها به طور منحصربه‌فردی از یک معماری CPU چند هسته‌ای ابتکاری استفاده می‌کنند که عملکردهای فایروال، رمزنگاری و بازرسی تهدید را بهینه می‌کند. پلتفرم‌های سری 2100 نرم‌افزار Cisco Secure Firewall ASA یا Threat Defense (FMC) را اجرا می‌کنند. آنها را می‌توان در هر دو حالت فایروال و IPS اختصاصی مستقر کرد.

پیشنهاد مطالعه

فایروال سیسکو سری 3100

راهنمای خرید فایروال سیسکو - فایروال سیسکو سری 3100
سری 3100 یکی از بهترین مدل های فایروال های سیسکو است

فایروال سیسکو سری 3100 برای شرکت‌های متوسط و با ویژگی انعطاف‌پذیری به منظور رشد در آینده، تقویت شده است. سری 3100 فایروال سیسکو از فضای شبکه در حال تکامل شما پشتیبانی می‌کنداین سری از فایروال سیسکو خانواده‌ای از چهار ابزار امنیتی متمرکز بر تهدید است که انعطاف‌پذیری تجاری و دفاع برتر در مقابل تهدید را ارائه می‌دهد. این سری مدل‌های مختلف عملکردی را برای موارد استفاده چندگانه از فایروال، حتی زمانی که عملکردهای تهدید پیشرفته فعال هستند، ارائه می‌کند. این قابلیت‌های عملکردی با معماری مدرن CPU همراه با سخت‌افزار هدفمند فعال می‌شوند که عملکردهای فایروال، رمزنگاری و بازرسی تهدید را بهینه می‌کند.

فایروال سیسکو سری 4100

راهنمای خرید فایروال سیسکو – فایروال سیسکو سری 4100
سری 4100 یکی از بهترین مدل های فایروال های سیسکو است

فایروال سیسکو سری 4100 برای شرکت‌های بزرگ، محوطه دانشگاه و محیط‌های مرکز داده طراحی شده است. سری 4100 فایروال سیسکو خانواده‌ای از هفت پلتفرم امنیتی NGFW متمرکز بر تهدید است. این سری از فایروال های سیسکو دفاعی قوی‌تر در مقابل تهدید را با سرعت بالاتر ارائه می‌دهند. سری 4100 از بارگذاری جریان، هماهنگی برنامه‌ای و مدیریت سرویس‌های امنیتی با APIهای RESTful پشتیبانی می‌کند. پلتفرم‌های سری 4100 می‌توانند نرم‌افزار Cisco Secure Firewall ASA یا Cisco Secure Firewall Threat Defense (FTD) را اجرا کنند.

فایروال سیسکو سری 9300

راهنمای خرید فایروال سیسکو – فایروال سیسکو سری 9300
سری 9300 یکی از بهترین مدل های فایروال های سیسکو است

فایروال سیسکو سری 9300 برای ارائه‌دهندگان خدمات و مراکز داده با عملکرد بالا بهینه شده است. سری 9300 فایروال سیسکو برای ارائه‌دهندگان خدمات، مراکز محاسباتی با کارایی بالا، مراکز داده بزرگ، پردیس‌ها، محیط‌های تجاری با فرکانس بالا و سایر نقاطی در شبکه که به تأخیر کم (کمتر از 5 میکروثانیه تخلیه) و توان عملیاتی استثنایی نیاز دارند، طراحی شده است. سری 9300 از بارگذاری جریان، تنظیم برنامه‌ای و مدیریت سرویس‌های امنیتی با APIهای RESTful پشتیبانی می‌کند. این سری نرم افزار Cisco Secure Firewall ASA یا Threat Defense (FTD) را اجرا می‌کند.

فایروال امن برای ابر اختصاصی، فایروال مجازی، فایروال امن برای ابر عمومی، فایروال امن ISA3000، فایروال امن ابر بومی و… دیگر مدل‌های فایروال‌های سیسکو را تشکیل می‌دهند.

امیدواریم مقاله فوق نیازهای شما به راهنمای خرید فایروال سیسکو را رفع کرده باشد. در صورتی که سوالی در مورد بهترین فایروال های سیسکو دارید، کارشناسان فالنیک در بخش نظرات پاسخگوی آن خواهند بود.

خرید فایروال
برای خرید فایروال همراه با خدمات پس از فروش، گارانتی معتبر و مشاوره تخصصی رایگان از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید فایروال

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا