به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
پرینتر و چاپگر

بهترین برند دستگاه کپی چیست؟

بهترین برند دستگاه کپی

آیا تعداد کپی‌های شما در طول روز زیاد است؟ آیا دستگاه کپی‌تان جزء اصلی‌ترین وسایل درآمدزایی شماست؟ آیا پرینترهای معمولی پاسخگوی نیاز شما نیستند و باید برای پرینت و کپی‌های خود دستگاه جدا بخرید؟ چنانچه پاسخ‌های شما به این سوالات مثبت است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بهترین برند دستگاه کپی را معرفی کنیم؛ در این صورت اگر بخواهید دستگاه جدید خریداری کنید، می‌توانید از بین این برندها بهترین مارک دستگاه کپی را انتخاب کنید تا بتوانید با پرداخت هزینه مناسب، نیازهایتان را برطرف کنید.

لیست بهترین برند دستگاه کپی

در اولین سال‌های پیدایش دستگاه کپی هم مانند همه تجهیزات الکترونیکی دیگر، تنها چند برند به خصوص دست به تولید دستگاه‌های کپی می‌زدند؛ اما با گذشت چندسال و علاقه مند شدن مردم به این دستگاه، کم کم برندهای بیشتری به تولید دستگاه فتوکپی یا کپی روی آوردند.

امروزه برندهای مختلف، دستگاه‌های کپی متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند که هرکدام ویژگی مخصوص و منحصربفرد خود را دارد. در ادامه با این برندها و ویژگی هرکدام آشنا می‌شویم.

  • زیراکس Xerox

اولین برندی که دست به تولید دستگاه فتوکپی زد، شرکت زیراکس بود. دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا است. این شرکت امروزه انواع دستگاه‌های چاپ و ماشین اداری را تولید و به بازار عرضه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، فکس، ویدئو پروژکتور و … اشاره کرد.

امروزه دستگاه‌های کپی زیراکس در ایران و بسیاری از کشورهای پیشرفته به فروش می‌رسد و طرفداران زیادی دارد.

دستگاه‌های کپی زیراکس در مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف در بازار وجود دارند تا بتوانند نیاز همه کاربران را به خوبی پاسخگو باشند. از جمله بهترین دستگاه‌های کپی زیراکس می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ALTALINK B8100
  • VERSALINK C7000 SERIES
  • VERSALINK B7000 SERIES
  • XEROX PRIMELINK C9065

  • توشیبا

دومین برندی که در لیست‌ بهترین مارک دستگاه کپی معرفی می‌شود، توشیبا است. این برند نیز بیش از 40 سال است که در حوزه تولید محصولات مختلف الکترونیکی، لوازم خانگی و صنعتی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری و … فعال است.

این شرکت جزء برندهای چند ملیتی است و دفتر مرکزی آن در ژاپن قرار دارد. دستگاه‌های کپی این برند در انواع سیاه و سفید، رنگی، چاپ دورو خودکار، قابلیت چاپ a3 و … وجود دارند. قیمت دستگاه‌های کپی توشیبا با توجه به قابلیت‌های بالای دستگاه‌های آن از دید کاربران منصفانه است.

از معروف‌ترین مدل‌های دستگاه کپی توشیبا می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • دستگاه کپی توشیبا 457se
  • دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2523A
  • دستگاه کپی توشیبا ES2510AC
  • دستگاه کپی توشیبا 857se
  • دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2329A
توشیبا بهترین برند دستگاه کپی
از نظر بسیاری از تعمیرکاران بهترین برند دستگاه کپی که خرابی کمی هم دارد، توشیبا است.
  • شارپ

شارپ هم جزء شرکت‌های ژاپنی تولید کننده تجهیزات اداری است. روزانه تعداد زیادی از محصولات این برند به سراسر دنیا عرضه و فروخته می‌شود. این شرکت بیش از 110 سال قدمت دارد.

دستگاه‌های کپی برند شارپ هم جزء باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها در کل جهان هستند؛ از همین رو طرفدار بسیاری در ایران و جهان دارند. محصولات برند شارپ از قطعات بسیار باکیفیت تولید شده‌اند؛ در نتیجه دوام بالایی دارند.

دستگاه‌های کپی شارپ در ابعاد و قابلیت‌های مختلف وجود دارند تا هر شرکت با توجه به نیاز خود بتواند دستگاه مناسب را خریداری کند؛ به طور مثال شرکتی که محدودیت فضا را دارد می‌تواند دستگاه‌های کوچک‌تر و رومیزی را بخرد و شرکتی که زیاد از دستگاه استفاده می‌کند، مدل‌های بالاتر و به اصطلاح چندکاره را خریداری کنند. محبوب‌ترین مدل‌های دستگاه کپی شارپ در چندسال اخیر عبارتند از:

  • دستگاه کپی شارپ مدل AR-RP12
  • کپی شارپ مدل MX-M5050
  • کپی شارپ مدل BP20C25
  • کپی شارپ مدل BP-20M28
  • کپی شارپ مدل BP-20M31

  • ریکو

ریکو نیز یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه کپی ژاپنی در بازار است. این برند نیز دستگاه‌های متنوع با کاربری‌های مختلف را طی 15 سال گذشته به بازار عرضه کرده است. همین مسئله موجب شده تا برند ریکو در سراسر دنیا طرفدار زیادی داشته باشد.

این برند هم دستگاه‌های کپی رومیزی و هم صنعتی و شرکتی را تولید کرده است؛ بنابراین برای هر کاربری می‌توانید با خیال راحت یکی از مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

برخی از معروف‌ترین مدل‌های دستگاه کپی ریکو در جدول زیر آورده شده است:

دستگاه کپی رومیزی ریکودستگاه کپی شرکتی ریکودستگاه کپی صنعتی ریکو
MP 1600MP4000MP 6000 
MP 2000MP4001MP 6001 
MP 2500MP4002MP 6002 
MP5000 MP 7000
MP5001 MP 7001
MP5002 MP 7500
MP 7502
MP 8000
MP 8001
MP 9001
MP 9002
  • کانن canon

شرکت کانن هم در زمینه تولید دوربین‌های عکاسی و ماشین‌های اداری یکی از مشهورترین شرکت‌ها در سراسر دنیاست. این شرکت ژاپنی با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات خود بسیار طرفدار دارد. دستگاه‌های کپی canon را می‌توانید هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف تجاری استفاده کنید.

خوشبختانه این برند دستگاه‌های کپی را با هر دو تکنولوژی لیزری و جوهر افشان به بازار وارد کرده است. پس در اینصورت می‌توانید با توجه به بودجه و نوع کاربری، مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

امروزه دستگاه‌های کپی کانن در انواع ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی وجود دارد. زیرا می‌توانید با خرید آنها همزمان کار پرینت، فکس و اسکن را با کیفیت بالا و کاملا دقیق انجام دهید. همچنین با تمامی سیستم عامل‌ها به آنها وصل شوید و اسناد خود را روی دستگاه بفرستید یا فایل نهایی را از آن دریافت کنید.

کنون بهترین مارک دستگاه کپی
در تصویر بالا یک نمونه از دستگاه‌های کپی رومیزی کانن را مشاهده می‌کنید.
  • سامسونگ (Samsung)

امروزه اکثر افراد در خانه یا محل کار خود حداقل یکی از محصولات شرکت سامسونگ را دارند. این شرکت محصولات متنوعی در حوزه‌های مختلف تولید می‌کند که از جمله آنها می‌توان به تجهیزات اداری و سازمانی، ماشین‌های اداری، لوازم خانگی، لوازم صنعتی و … اشاره کرد.

در حوزه ماشین‌های اداری هم این برند دست به تولید انواع دستگاه‌های کپی برای کاربران خانگی، ادارات و سازمان‌ها زده است.

به طور مثال دستگاه‌های کپی یک کاره، سه کاره و چهارکاره را تولید کرده تا هر کاربر بتواند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کند. پس در صورتی‌که می‌خواهید فقط دستگاهی برای کپی گرفتن اسناد خریداری کنید باید دستگاه‌های کپی یک کاره را بخرید؛ اما اگر می‌خواهید علاوه بر کپی از قابلیت‌هایی مانند پرینت، اسکن و فکس هم بهره ببرید باید به فکر خرید دستگاه‌های کپی سه کاره یا چهار کاره سامسونگ باشید.

شرکت برادر هم یکی دیگر از تولیدکنندگان دستگاه کپی ژاپنی است که بیش از یک قرن قدمت دارد. این شرکت امروزه در تولید انواع پرینتر، دستگاه کپی، فکس، ماشین‌های دوخت بزرگ و … فعالیت دارد. دستگاه‌های کپی و پرینترهای این برند هم در سراسر دنیا طرفدار زیادی دارد.

  • کونیکا مینولتا

شرکت کونیکا مینولتا بیش از 150 سال قدمت دارد و از ادغام شدن دو شرکت کونیکا و مینولتا بوجود آمده است. این شرکت در ژاپن تاسیس شد اما امروزه بعلت گستردگی و فروش بالای محصولات در بیش از 4 کشور، شعبه دارد. محصولات این برند به حوزه‌های مختلفی چون چاپگر و ماشین‌های اداری، دوربین عکاسی، ابزارهای هنر تجسمی، تجهیزات پزشکی و … تقسیم می‌شوند.

محصولات این برند قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارند؛ به همین جهت انتخاب بسیاری از کاربران در سراسر دنیا هستند. از جمله مدل‌های پرطرفدار دستگاه کپی این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه کپی کونیکا مدل 652
  • دستگاه کپی کونیکا مدل 452 Bizhub
  • دستگاه کپی کونیکا مدل C754
  • دستگاه کپی کونیکا مدل 454 Bizhub
دستگاه‌های کپی چندکاره
به کمک دستگاه‌های کپی چندکاره می‌توانید از اسناد خود به راحتی اسکن بگیرید.
  • کیوسرا Kyocera

شرکت کیوسرا نیز از دیگر شرکت‌هایی است که در ژاپن تاسیس شده و کار تولید ماشین‌های اداری را انجام می‌دهد. این برند نیز با گذشت زمان در کشورهای دیگر شعبه راه اندازی کرد تا بتواند محصولات خود را به طیف بیشتری از کاربران عرضه کند. امروزه این شرکت در حوزه تولید انواع سیستم‌های تولید انرژی خورشیدی، تجهیزات مخابراتی، سرامیک صنعتی، قطعات الکترونیکی، تجهیزات برای تصویر برداری، تجهیزات پزشکی، ماشین‌های اداری و … فعالیت دارد.

خوشبختانه محصولات این برند سازگاری خوبی با محیط زیست دارند؛ در نتیجه کمترین آسیب‌ها را به محیط زیست می‌رسانند؛ از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند از محصولات این برند استفاده کنند.

در این مطلب سعی کردیم لیست بهترین برند دستگاه کپی در جهان را با شما به اشتراک بگذاریم تا در زمان خرید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر در زمان خرید نیاز به مشاوره دارید می‌توانید از کارشناسان دستگاه کپی فالنیک کمک بگیرید، کافیست با شماره 02154591970 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا