به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

گارانتی آرامش، بیمه تکمیلی سرور و استوریج شما

گارانتی آرامش سرور و استوریج

اولین اصل در گارانتی‌ها این است که تنها در صورت خرید از شرکتی خاص، کالای شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود و اگر کالایی را از جای دیگری خریداری کرده باشید شامل گارانتی شرکت دیگری نمی‌شود. همچنین خطای کاربری در گارانتی‌ها لحاظ نمی‌شود. اما فالنیک (ایران اچ پی)، سنت‌شکنی کرده و علاوه بر اینکه گارانتی طلایی سرور و استوریج را به خریداران ارایه می‌دهد، برای کسانی که سرور و استوریج خود را از شرکت دیگری خریداری کرده‌اند، گارانتی آرامش را در سبد خدمات خود ارایه داده است. می‌گویید چگونه؟ در ادامه با ما همراه باشید:

همه ما هنگام خرید وسایل و لوازم مورد نیاز خود به جنس و کیفیت آن توجه می‌کنیم و بسته به نوع محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش آن را هم مد نظر قرار می‌دهیم. این نکته را می‌دانیم که ممکن است هیچ‌گاه از این گارانتی استفاده نکنیم اما خرید بدون آن هم استرس و دل‌مشغولی خاصی را برایمان به وجود خواهد آورد. فروشنده می‌گوید که این کالا خرابی ندارد و کیفیت بالایی دارد، اما این فکر همواره هنگام خرید همراه من است: نکند که کالای من مشکلی داشته باشد و اگر گارانتی هم نداشته باشد، نه تنها ضرر مالی می‌کنم بلکه احساس خوب خرید هم تبدیل به ویرانه‌ای از ذوق و شوق‌ها می‌شود.

اولین اصل در گارانتی‌ها این است که تنها در صورت خرید از شرکتی خاص، کالای شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود و اگر کالایی را از جای دیگری خریداری کرده باشید شامل گارانتی شرکت دیگری نمی‌شود. همچنین خطای کاربری در گارانتی‌ها لحاظ نمی‌شود یعنی مثلا بر اثر افتادن کالا از دست شما به زمین و آسیب دیدن آن و یا اتفاقاتی مانند سیل و آتش‌سوزی و یا رطوبت و دمای محیط، گارانتی تعویض و تعمیر، شامل آن نمی‌شود. اما فالنیک، ایران اچ پی، سنت‌شکنی کرده و علاوه بر اینکه گارانتی طلایی سرور و استوریج را به خریداران ارایه می‌دهد، برای کسانی که سرور و استوریج خود را از شرکت دیگری خریداری کرده‌اند، گارانتی آرامش را در سبد خدمات خود ارایه داده است.

گارانتی آرامش سرور و استوریج

می‌دانیم که اگر قطعه‌ای از سرور مانند رم، پردازنده، هارد و … ایرادی پیدا کند و یا بخواهیم سرور را ارتقا دهیم، برای تعویض و جایگزینی آن قطعه، باید برای مدتی سرور را Down کنیم. به مدت زمانی که سرور ما Down است، Downtime گفته می‌شود که هنگام محاسبه Availability برای سیستم و شبکه خود باید آن را در نظر بگیریم. می‌دانیم که زمان Downtime هر چه کمتر باشد بهتر است چرا که بسته به اپلیکیشن‌هایی که بر روی سرور اجرا می‌شود، ضرر مالی و حتی جانی، کمتر می‌شود.

تصور کنید CRM شرکت شما قطع شود و یا سیستم VoIP دچار اختلال شود، برای هر دقیقه چند میلیون تومان ضرر می‌کنید؟ اگر تلفن‌های مرکز تماس شما برای چند دقیقه قطع شود، چه زیان‌هایی خواهید دید؟ اگر سروری که برای تراکنش‌های بانکی در نظر گرفته شده، با اختلال مواجه شود و یا اگر سیستم چراغ راهنمایی و رانندگی مختل شود، و یا برج مراقبت فرودگاه برای لحظه‌ای ارتباط خود را از دست بدهد، و یا اورژانش و آتش‌نشانی با اختلال در سیستم سروری مواجه شود، چه ضرر و زیانی به مال و جان انسان‌ها وارد می‌شود؟ پس برای زمان‌هایی که قطعه‌ای ایرادی پیدا می‌کند، وجود مرکزی که هم قطعه اصل ارایه دهد و هم در کمترین زمان ممکن کار تعمیر و تعویض را انجام دهد، اهمیتی ویژه پیدا می‌کند.

اما بپردازیم به اینکه چگونه می‌توانیم سرور و استوریج خود را گارانتی آرامش کنیم. کارشناسان شرکت فالنیک، ایران اچ پی، ابتدا بر روی سرور و استوریج شما جنرال سرویس انجام می‌دهند و طی آن ایرادهای موجود در سرور و استوریج شما را گزارش می‌دهند، همچنین سیستمتان را ارزش‌گذاری می‌کنند. هزینه‌ای که بابت گارانتی آرامش پرداخت می‌کنید، 10 درصد ارزش سیستم شماست. حتی اگر قطعات سرور و استوریج شما، اصل نباشد، در صورت بروز مشکل در آن، گارانتی آرامش فالنیک، قطعه اصل و اورجینال را بر روی سرورتان قرار می‌دهد. از لحظه‌ای که گارانتی آرامش را به سیستم خود هدیه می‌دهید، با یک تماس می‌توانید خیلی سریع و راحت سرور خود را Up کنید و یا Up نگه دارید. در ادامه ویژگی‌های دیگر گارانتی آرامش را با هم بررسی می‌کنیم:

  1. یک سال پوشش کامل حوادث، حوادثی که در گارانتی‌های رایج، موجود نیست: ریختن مایعات، ضربه، نوسان برق، رطوبت، گرد و غبار، اشتباهات فردی و …
  2. انجام جنرال سرویس رایگان
  3. پشتیبانی نامحدود یعنی تعداد دفعات پشتیبانی سیستم شما هیچ محدودیتی ندارد.
  4. ارایه سرور یا استوریج جایگزین یعنی تا زمان برطرف شدن ایراد سیستم شما، سرور و استوریج جایگزین در اختیار شما قرار می‌گیرد تا زمان Downtime شما کاهش یافته و وقفه سیستمی خود را به حداقل برسانید. در نتیجه جلوی ضرر مالی هنگفت شما گرفته شود.

گارانتی آرامش سرور و استوریج

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله ارایه شد، می‌توانیم با پرداخت هزینه‌ای کم، خود را از پرداخت هزینه‌های سنگین و هنگفت بیمه کنیم. گارانتی آرامش، بیمه تکمیلی سیستم‌های شماست.

خدمات گارانتی آرامش فالنیک
فالنیک (ایران اچ‌پی) ارائه کننده گارانتی رسمی HP در ایران است و با داشتن تکنیسین‌های مجرب و مرکز تعمیرات مجهز خیال شما را آسوده می‌کند." گارانتی آرامش " امکانی بی نظیر برای ادمین‌های شبکه است که خیال آنها را از بابت هرگونه خرابی سخت افزار شبکه آسوده می کند.
درخواست گارانتی آرامش فالنیک

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. واقعا از نظر تعداد دفعات خرابی سرور محدودیتی وجود نداره؟ و اینکه گویا یه جنرال سرویس رایگان هم انجام میشه توسط شرکت شما درسته؟

    1. خیر. تعداد دفعات مطرح نیست.
      بله در گارانتی آرامش، ابتدا جنرال سرویس و ارزشگذاری روی سیستم انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا