به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

معرفی فایروال های سیسکو Cisco Firepower 2100

فایروال های سیسکو Cisco Firepower 2100

شرکت سیسکو خانواده فایروال های Cisco Firepower 2100 Firewall که کارایی و امنیت بالایی دارند را وارد سبد محصولات خود کرده است.

سری فایروال های 2100 برای سازمان‌هایی که حجم بالایی از داده‌های حساس دارند طراحی شده و سعی بر آن بوده تعادلی نسبی میان کارایی و میزان حفاظت، ایجاد شود. همچنین این خانواده از فایروال ها می‌توانند Throughput یا توان عملیاتی را به میزان 200% بیشتر نسبت به فایروال های پیشین ارائه دهند که این مزیت، آنها را به گزینه مناسب برای قرار دادن میان Internet Edge و دیتاسنتر سازمان تبدیل می‌کند.

سیسکو از نسخه‌های جدید ابزارهای مدیریتی با کاربری آسان مربوط به فایروال از جمله Cisco Firepower Device Manager و Cisco Firepower Management Center و Cisco Defense Orchestrator خبر داده است.

امروزه سازمان‌ها به سمت الگوهای تجاری دیجیتال در حال حرکت هستند، و لذت راهکارهای امنیت سایبری باید متناسب با نیاز سازمان‌ها و بدون تاثیرگذاری منفی بر روی عملکرد شبکه و برنامه‌های کاربردی باشند. این در حالیست که تاکنون اغلب فایروال ها، توان عملیاتی شبکه را تا 50% کاهش می‌دهند. شایان ذکر است برای مواردی همچون بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک که در آنها سازمان نیاز به کارایی و امنیت بالای شبکه دارد، فایروال های Cisco Firepower 2100 NGFW می‌توانند گزینه مناسبی تلقی شوند.

فایروال های سیسکو Cisco Firepower 2100

کارایی و حفاظت اثبات شده

فایروال های سری 2100 به سازمان‌ها این امکان را می‌دهند تا بدون نگرانی الگوهای تجاری دیجیتالی نوین را دنبال کنند. این فایروال های سیسکو می‌توانند تا 200% میزان Throughput بیشتری (حتی زمانی که  Inspection در حالت On قرار دارد) نسبت به محصولات مشابه رقبا ارائه دهند. تمامی فایروال‌های سری 2100 دارای Port Density برابر با 10GbE Connectivity و ابعاد جمع و جور 1RU هستند.

برای استفاده از تعمیرات و خدمات تجهیزات سیسکو روی لینک بزنید.

مدیریت ساده و موثر

سیسکو برای ساده‌سازی مدیریت فایروال ها از راهکارهای زیر استفاده می‌کند:

  1. Firepower Device Manager: ابزاری با محیط کاربری تحت وب که به کمک Set-Up Wizard خود می‌تواند دستگاه های NGFW را در عرض چند دقیقه پیکربندی کند.
  2. Firepower Management Center: ابزاری ساده برای مدیریت چندین Appliance بصورت همزمان است.
  3. Cloud Defense Orchestrator: این ابزار برای مدیریت Policy های امنیتی مختلف تحت بستر کلود و فضای ابری طراحی شده است. در حال حاضر CDO به خوبی از Web Security Appliance v.11 پشتیبانی می‌کند.
خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
2/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا