به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

هوش مصنوعی آسان‌تر از همیشه با HPE و NVIDIA

هوش مصنوعی آسان‌تر از همیشه با HPE و NVIDIA

HPE و NVIDIA با به‌روزرسانی تحول‌آفرین GreenLake، مرزهای هوش مصنوعی را جابجا می‌کنند

هیولت پاکارد اینترپرایز (HPE) در همکاری با NVIDIA، از به‌روزرسانی تحول‌آفرینی برای HPE GreenLake رونمایی کرد. این به‌روزرسانی، راه‌حل‌های تمام فلش با تراکم بالا را برای پاسخگویی به طاقت‌فرساترین نیازهای هوش مصنوعی (AI) و دریاچه داده (Data Lake) با تمرکز بر بازدهی عملیاتی و عملکرد بهینه معرفی می‌کند. این پیشرفت‌ها با هدف تعیین معیارهای جدید در هوش مصنوعی و ارائه‌ی تصویری از آینده‌ی فناوری هوش مصنوعی صورت گرفته است.

دریاچه داده (Data Lake) مکانی برای ذخیره سازی هر نوع داده در قالب اصلی و بدون محدودیت است. همچنین، حجم بالایی از داده‌ها را برای افزایش عملکرد تحلیلی و یکپارچگی آن‌ها ارائه می‌دهد.

HPE از به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای در سبد محصولات بومیِ هوش مصنوعی خود برای پیشبرد عملیاتی‌سازی هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و کاربردهای یادگیری ماشین پرده برداشت. این به‌روزرسانی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • ارائه‌ی دو راهکار هوش مصنوعی فول‌استک که به‌صورت مشترک توسط HPE و NVIDIA طراحی شده‌اند.
  • پیش‌نمایشی از نرم‌افزار استنتاج یادگیری ماشین HPE
  • یک معماری مرجع تولید تقویت‌شده با بازیابی (RAG)
  • پشتیبانی برای توسعه‌ی محصولات آینده بر اساس پلتفرم NVIDIA Blackwell

آنتونیو نری، رئیس و مدیر ارشد اجرایی HPE، گفت: «برای دستیابی به وعده‌ی هوش مصنوعی و پرداختن مؤثر به کل چرخه‌ی عمر هوش مصنوعی، راه‌حل‌ها باید به‌صورت ترکیبی طراحی شوند. HPE و NVIDIA سابقه‌ی طولانی در نوآوری مشترک دارند و ما همچنان به ارائه‌ی راه‌حل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هوش مصنوعی طراحی‌شده‌ی مشترک برای کمک به مشتریان خود در تسریع توسعه تا تولید ادامه خواهیم داد.»

این راه‌حل به شرکت‌های بزرگ، مؤسسات تحقیقاتی و نهادهای دولتی امکان می‌دهد تا فرآیند توسعه‌ی مدل را با یک پشته‌ی نرم‌افزاری هوش مصنوعی که به تسریع پروژه‌های AI و یادگیری عمیق کمک می‌کند، ساده‌سازی کنند. این راه‌حل، برای استفاده در مراکز تحقیقاتی هوش مصنوعی و شرکت‌های بزرگ برای دستیابی به زمان رسیدن به Time-to-Value بهتر و سرعت بخشیدن به آموزش اختصاص داده شده است.

راه‌حل محاسبات سازمانی HPE برای هوش مصنوعی هم‌اکنون به‌صورت مستقیم یا از طریق GreenLake در دسترس مشتریان قرار دارد. این راه‌حل فول‌استک به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا مدل‌های بنیادی را با استفاده از داده‌های خصوصی تطبیق دهند و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی را در یک مدل ابر ترکیبی مستقر کنند.

این راه‌حل با بهره‌مندی از یک خوشه‌ی محاسباتی هوش مصنوعی با عملکرد بالا و نرم‌افزار از HPE و NVIDIA، برای تنظیم دقیق سبک‌وزن مدل‌ها، RAG و استنتاج مقیاس‌پذیر ایده‌آل است. همچنین با کاهش خطی همراه با تعداد گره‌ها، بهره‌وری کسب‌وکار را با برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی مانند دستیارهای مجازی، چت‌بات‌های هوشمند و جستجوی سازمانی بهبود می‌بخشد.

خدمات HPE با در نظر گرفتن کمبود مهارت‌های هوش مصنوعی، به شرکت‌ها در طراحی، استقرار و مدیریت راه‌حلی کمک می‌کند. HPE و NVIDIA همچنین در زمینه‌ی راه‌حل‌های نرم‌افزاری برای تبدیل اثبات مفهومی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به برنامه‌های کاربردی تولیدی با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این راه‌حل‌ها با NVIDIA NIM برای ارائه‌ی مدل‌های بنیادی بهینه‌سازی‌شده با استفاده از کانتینرهای از پیش‌ساخته‌شده ادغام خواهند شد.

به‌منظور پشتیبانی از شرکت‌هایی که نیاز به ساخت و استقرار سریع برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی مبتنی بر داده‌های خصوصی دارند، HPE یک معماری مرجع برای RAG توسعه داده است. این محصول یک پایه‌ی داده‌ی جامع را برای کسب‌وکارها برای ایجاد چت‌بات‌های سفارشی، تولیدکننده‌ها یا کمک‌ران‌ها فراهم می‌کند.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

لینک خبر: https://itbrief.com.au/story/hpe-nvidia-update-greenlake-setting-ai-benchmarks

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا