به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

برگزاری کنفرانس HPE Discover 2018 در مادرید

کنفرانس HPE Discover 2018


HPE در آذرماه سال جاری (27-29 نوامبر 2018) در مادرید، HPE Discover 2018 را برگزار می‌کند. کنفرانس HPE Discover 2018 در مادرید، با هدف تسریع در تحولات دیجیتالی برگزار می‌شود.

هزاران متخصص در حوزه تکنولوژی از سراسر دنیا در مادرید، برای شرکت در کنفرانس HPE Discover 2018، به مدت سه روز حاضر می‌شوند، تا درباره اهداف، برنامه‌ها و چالش‌هایی که پیش رو دارند، بحث کنند و بتوانند با استفاده از تجربیات و دانش خود، تحولات دیجیتالی کسب‌وکار شما را سرعت بیشتری دهند.

اچ پی در کنفرانس HPE Discover 2018 در مادرید، به جدید‌ترین استراتژی‌ها و نوآوری‌هایی که در موفقیت شما نقش دارند، می‌پردازد. همچنین، راهکار‌های جدیدی ارایه خواهد داد، تا کسب‌و‌کار‌هایی که از این راهکار‌ها استفاده می‌کنند، موفقیت بیشتری به دست آورند.

اچ پی با ارایه کارایی قابل توجهی در محصولات و راهکار‌هایش، استاندارد‌ها را در جهت برتری کسب‌وکار‌ها و رضایت مشتریان افزایش می‌دهد.

منبع: HPE.com

خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا