به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

برگزاری کنفرانس HPE Discover 2018 در لاس‌وگاس

کنفراس HPE Discover 2018

در Discover 2018 Las Vegas، اچ پی از راهکار‌ها و همکار‌های جدید برای تولید محصولاتی که آینده را با تکنولوژی‌های Edge-Centric ،Cloud-Enabled و Data-Driven رقم می‌زنند، خبر داد. در ادامه با ما همراه باشید تا از اخبار این رویداد بزرگ مطلع شوید.

  • HPE GreenLake Flex Capacity که مخصوص شرکای اچ پی است، برنامه جدید اچ پی برای ارایه آسان‌تر و مفیدتر راهکارهای جدید on-premise به آن‌هاست.
  • مشتریان با محصول جدید HPE GreenLake Hybrid Cloud می‌توانند ‌Cloud‌های خود را به صورت On Premise و Off Premise مدیریت و بهینه‌سازی کنند.
  • اچ پی با The Atlantic همکاری کرده تا trend‌هایی که آینده چهار صنعت کلیدی را می‌سازند، بررسی کند و با دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها همکاری می‌کند تا راه‌های را پیدا کنند که تحولات را سرعت بخشند و چالش‌های بشر را حل کنند.
کنفراس HPE Discover 2018 در لاس وگاس

کنفرانس HPE Discover 2018، راهکارهایی معرفی می‌کند که مشتریان از فرصت‌های خود به بهترین نحو استفاده کنند و به تحولات شرکت‌های خود سرعت بخشند.

  • Aruba یک شرکت اچ پی است که راهکار Software defined Branch را ارایه داده که مشتریان با این راهکار می‌توانند شبکه‌های Branch خود را که شامل cloud ،IOT و تجهیزات سیار است، مدرن کنند.
  • HPE EdgeLine Converged Edge System مجهز به خانواده‌ای از راهکار‌ها است که امکان اجرای اپلیکیشن‌های رده انترپرایز را در کنار نرم افزار مدیریتی بگونه‌ای که تغییر نکند در دیتاسنتر و کلود برای مشتریان فراهم می‌کند.
  • HPE از محصول جدید پردازش مبتنی بر حافظه که ویژگی‌های تخصصی برای حل مشکلات Big Data دارد، خبر داد. اچ پی همچنین پلت‌فرم تجاری TravelPort که نوعی پردازش مبتنی برحافظه است را به مشتریان تجاری خود معرفی کرد.
  • اچ پی Memory-Driven Computing Sandbox خود را که محیطی با قابلیت اجرا و توسعه برای توسعه‌دهنده‌ها است عرضه می‌کند که مشتریان بتوانند با پردازش مبتنی بر حافظه از Sandbox استفاده کنند.

منبع: HPE.com

قیمت استوریج با گارانتی معتبر فالنیک و مشاوره رایگان خرید
علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. شماره تماس مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت استوریج: 02154591918
قیمت استوریج
5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا