به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کامپیوترکامپیوتر و لپ تاپکامپیوتر و لپ تاپویدیو و پادکستویدیوها

تلفیق واقعیت مجازی و چاپ سه بعدی در کامپیوترهای HP Sprout pro

کامپیوترهای HP Sprout pro

شرکت اچ پی در راستای تلاش‌های خود برای ترکیب جهان واقعی و دنیای دیجیتال، کامپیوتر خلاقانه Sprout خود را ارتقاء داده و نسل جدیدی از آن را با نام HP Sprout pro ساخته است. این کامپیوتر شخصی که واقعیت مجازی و چاپ سه بعدی را با هم همراه ساخته در ماه آینده با قیمت پایه 2.199 دلار به بازار خواهد آمد. قیمت کامپیوتر با خصوصیات مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

کامپیوتر رومیزی Sprout pro شرکت اچ پی یک نسخه ارتقاء یافته از نسخه اصلی Sprout است که دو ویژگی متمایز این سیستم نسبت به سیستم‌های دیگر را مورد استفاده قرار داده: یک صفحه لمسی که روی میز و جلوی کامپیوتر قرار می گیرد و یک بازو که از بالای صفحه نمایش امتداد یافته.
این صفحه لمسی مانند یک بوم نقاشی بزرگ است که اشیاء واقعی می توانند بر روی آن قرار گرفته و توسط یک دوربین سه بعدی تعبیه شده داخل بازو اسکن شوند. این بازو همچنین دارای یک پروژکتور است که تصاویر اسکن شده را بر روی صفحه لمسی نمایش می دهد.

می توان اشیاء واقعی مثل یک فنجان قهوه را به داخل Sprout pro اسکن کرد و پس از اسکن یک نمای سه بعدی از آن بر روی مانیتور نمایش داده می شود، این مدل های سه بعدی را می توانید توسط دست و روی صفحه لمسی تغییر شکل داد، رنگ آمیزی کرد و یا قسمتی از آن را برید.
عکس های تولید شده با Sprout pro را می توانید به داخل نرم افزارهای Autodesk’s Meshmixer و یا Microsoft’s 3D Builder وارد کرده و آن ها را برای چاپ سه بعدی آماده کنید، این تصاویر را می توانید برای طراحی به کمک کامپیوتر استفاده کنید و یا آن ها را به فایل های OBJ تبدیل کرده و از آنها در بازی ها و واقعیت مجازی استفاده کنید.

با HP Sprout آنچه تصور می کنید انجام دهید

استفاده از Sprout Pro اچ پی برای ساخت و دستکاری تصاویر سه بعدی

شما می توانید صفحه لمسی Sprout Pro را با یک کیبورد فیزیکی جایگزین کنید و یا اینکه از یک کیبورد مجازی روی صفحه لمسی این دستگاه برای تایپ استفاده کنید.

Sprout Pro جزئی از استراتژی اچ پی برای اضافه کردن واقعیت مجازی به کامپیوترهای شخصی و دستگاه های سیار می باشد. هدف این شرکت روی ساخت ساخت و دستکاری روی دنیای واقعیت مجازی است که در هدست‌ها نشان داده شده‌است. خرید کامپیوتر با این ویژگی‌ها می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که به کارهای خلاقانه علاقه دارند.

کامپیوترهای HP Sprout pro

Sprout Pro اچ پی مجهز شده به آخرین پردازنده Core i7 اینتل از نسل Skylake، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GT 945A، هارد دیسک 1 ترابایتی، 8 گیگابات حافظه رم DDR4 با قابلیت ارتقاء تا 16 گیگابایت، وای فای 802.11ac و نسخه 4 بلوتوث. این دستگاه همچنین دارای دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI 1.4 و یک پورت اترنت.

ویدیوهای زیر ارائه‌ای جذاب از ویژگی‌های فوق العاده این کامپیوتر همه کار اچ پی است:

لمس آنچه در ذهن دارید با HP Sprout

لمس رویاهای دوست داشتنی با HP Sprout

منبع: PCword.com
 
خرید all in one در فالنیک
خرید all in one در فالنیک با گارانتی معتبر ۱۸ ماهه، خدمات پس از فروش و مشاوره تخصصی رایگان همراه است. برای اطلاع از قیمت آل این وان و خرید آل این وان می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۹۸۰ تماس بگیرید.
خرید all in oneتماس تلفنی
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا