به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

مایکروسافت و متا، راز موفقیت آریستا در غلبه بر سوئیچ‌های سیسکو

مایکروسافت و متا، راز موفقیت آریستا در غلبه بر سوئیچ‌های سیسکو

طی فراخوان درآمد اخیر، مدیرعامل آریستا، اعلام کرد که این شرکت انتظار رشدی بین ۱۰ تا ۱۲ درصد در درآمد سال ۲۰۲۴ را دارد.

آریستا نتورکس (Arista Networks)، شرکت آمریکایی فعال در زمینه شبکه‌های کامپیوتری است که دفتر مرکزی آن در سانتا کلارا، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت طراح و فروشنده سوئیچ‌های شبکه چند لایه است که شبکه‌سازی مبتنی بر نرم‌افزار را برای مراکز داده بزرگ و رایانش ابری، ارائه می‌دهد.

Arista Networks

سیسکو برای مدت طولانی بر بازار سوئیچ‌های اترنت دیتاسنتر تسلط داشت، اما این وضعیت در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ با برتری آریستا تغییر کرد.

نفوذ بسیار قوی آریستا در مایکروسافت و متا (فیسبوک سابق) به آنها کمک شایانی کرده است، چرا که هر دو شرکت در سال ۲۰۲۳ هزینه قابل توجهی را صرف شبکه کرده‌اند. همچنین با افزایش نفوذ در میان ارائه‌دهندگان خدمات ابری و مشتریان سازمانی، توانسته است پیشرفت خوبی داشته باشد و از رشد موارد خارج از دیتاسنتر نیز بهره‌مند شود.

با این حال، باید توجه داشت که این سه ماهه برای کل بازار، دوره‌ی خوبی نبوده است. فروش در این سه ماهه نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته و به کمی بیش از ۳.۷ میلیارد دلار رسیده است. اگرچه این رقم ممکن است خوب به نظر برسد، اما این سطح رشد در مقایسه با نرخ‌های ثبت شده در سه ماهه‌های گذشته، به نوعی راکد محسوب می‌شود.

برای مثال، طبق آمار Dell’Oro، رشد در سه ماهه سوم ۲۰۲۳، ۷ درصد و در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲، ۱۵ درصد بوده است. با در نظر گرفتن این ارقام، سه درصد بسیار ناچیز به نظر می‌رسد.

با در نظر گرفتن کل سال ۲۰۲۳، بازار سوئیچ‌های اترنت دیتاسنتر با رشدی دو رقمی به درآمدی بیش از ۱۹ میلیارد دلار دست یافت. با وجود برتری آریستا در سه ماهه چهارم، همچنان سه فروشنده برتر برای کل سال ۲۰۲۳، به ترتیب سیسکو، آریستا و هواوی بودند.

با این حال، افت فروش در سه ماهه چهارم، پیش نمایشی از کند شدن رشد بازار در سال ۲۰۲۴ تلقی می‌شود.

تعمیر سوییچ سیسکو در فالنیک
فالنیک ارایه‌دهنده خدمات و تعمیر تجهیزات سیسکو از جمله، تعمیر سوئیچ شبکه، تعمیر روتر سیسکو، تعمیر مودم سیسکو، تعمیر سرور سیسکو، تعمیر فایروال سیسکو و تعمیر تلفن سیسکو است. برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر بزنید
تعمیر سوییچ سیسکوتماس تلفنی
5/5 - (2 امتیاز)
منبع
silverliningsinfo.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا