به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

مهم‌ترین خدماتی که در زمینه لپ تاپ، پرینتر و کارتریج ارائه می شود

دانشجو باشید یا شاغل، در شرکت باشید یا دورکار، در هر صورت برای انجام امور خود به لپ تاپ و پرینتر‌ها نیاز دارید. با کمک این وسایل فعالیت‌ها را سریع‌تر انجام داده و در انرژی و زمان نیز صرفه جویی خواهید کرد. لپ تاپ و پرینتر نیز مانند هر ماشین اداری دیگری، نیاز به نگهداری دارند تا دیرتر روند مستهلک شدن را طی کنند. اما اگر در اثر استفاده نادرست و بیش از حد خراب شدند، نگران نباشید و آن‌ها را به ما بسپارید. برای آشنایی بیشتر شما، به معرفی مهم‌ترین خدماتی که در زمینه تعمیرات لپ تاپ، پرینتر و شارژ کارتریج ارائه می‌دهیم می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

از تعمیر لپ تاپ اچ پی تا ایسوس، با فالنیک

اگر در حین استفاده از لپ تاپ، با مشکلاتی مانند داغ شدن، هنگ کردن، شکستگی کیبورد و یا عدم اتصال به اینترنت روبرو شده‌اید، شاید وقت آن رسیده که شانس خود را با تعمیر لپ تاپ امتحان کنید.

تعمیرات لپ تاپ، به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شود. خدمات نرم افزاری که فالنیک، برای برطرف کردن این مشکلات به شما ارائه می‌دهد شامل:

  • نصب انواع آنتی ویروس‌ها و نرم افزار‌های تخصصی و غیر تخصصی
  • تعمیر هارد لپ تاپ و بازیابی اطلاعات
  • نصب، ارتقا و بروزرسانی سیستم عامل
  • بکاپ گرفتن از اطلاعات
  • پارتیشن بندی هارد
واحد خدمات لپ تاپ، کامپیوتر و بورد فالنیک
تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد (Board) و تعویض انواع پورت (Port) و چیپست (Chipset) خود را به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته، به فالیک بسپارید. برای ثبت تیکت تعمیر، کلیک کنید.
درخواست تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

اگر لپ تاپ برای عیب یابی، نیاز به تعمیر قطعات فیزیکی داشته باشد، یعنی دستگاه مشکلات سخت افزاری پیدا کرده است. تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ در فالنیک، شامل موارد زیر است:

  • تعویض و تعمیر مادربرد
  • تعویض و یا تعمیر تاچ پد لپ تاپ
  • تعویض و تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ
  • تعویض و یا تعمیر کیبورد
  • تعویض و یا تعمیر سیم شارژ و باتری لپ تاپ
  • تعویض و تعمیر فن لپ تاپ
  • تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ
  • تعویض و تعمیر بدنه لپ تاپ
  • تعمیر رم و هارد لپ تاپ

موارد گفته شده، تنها برخی از لیست خدمات سخت افزاری و نرم افزاری برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ بودند.

اما اگر سرویس دوره‌ای لپ تاپ را در برنامه خود بگذارید، دستگاه را برای یک دوره طولانی از تعمیر بی نیاز می‌کنید. با انجام سرویس دوره‌ای، که شامل گردگیری قطعات داخلی، چک کردن کابل‌ها و تمیز کردن کیبورد و…است، ایرادات کوچک و بزرگ دستگاه را برطرف و در هزینه‌های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد.

فالنیک از نظر تعمیرات محدود به برند hp نبوده و می‌توانید برای تعمیر لپ تاپ دل، ایسوس و ایسر و…روی فالنیک و گارانتی 6 ماهه تعمیر آن حساب کنید.

تعمیر لپ تاپ در محل
با انجام سرویس دوره‌ای، بر عمر مفید لپ تاپ می‌افزائید

تعمیر پرینتر با مقرون به صرفه‌ترین انتخاب

اغلب کاربران، انتظار دارند پرینتری که خریداری می‌کنند تا سال‌ها بدون مشکل کار کند. اما پرینتر وسیله‌ای پر کاربرد در اداره‌ها و حتی خانه‌ها محسوب شده و هر لحظه از سیستم‌های گوناگون، دستور‌های چاپی متعددی به آن ارسال می‌شود. این پروسه روند فرسایشی پرینتر را سریع‌تر کرده و در نهایت باعث خرابی آن می‌شود. شما می‌توانید تعمیر پرینتر را، به واحد تخصصی تعمیرات فالنیک، که از قدیمی‌ترین مراکز تعمیر ماشین‌های اداری است بسپارید.

فالنیک پرینتر شما را، بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب و رایگان به تعمیرگاه منتقل و آن را سرویس و تعمیر و بر می‌گرداند. در مدتی که پرینتر برای عیب یابی در تعمیرگاه است، ممکن است روند کار‌ها بسیار کند شود. شرکت فالنیک برای اینکه، در جریان تعمیر پرینتر وقفه‌ای در کارتان نیافتد، دستگاهی جایگزین به شما می‌دهد تا از آن استفاده کنید.

اگر تمایلی به انتقال دستگاه ندارید، می‌توانید تعمیر پرینتر در محل را انتخاب کنید، تا سرویسکار در اسرع وقت دستگاه را عیب یابی کند.

تعمیر پرینتر در محل
فرستادن پرینتر به تعمیرگاه، بدون دریافت هزینه ارسال و رایگان خواهد بود
تعمیرات انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
در صورتی که شما هم به مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی برخورد کردید، با ما در تماس باشید. کارشناسان متخصص ما با تجهیزات پیشرفته مرکز خدمات فالنیک، آماده پذیرش دستگاه‌های شما هستند.
خدمات تعمیر پرینتر

همچنین اگر زمان چندانی ندارید و می‌خواهید دستگاه سریع تعمیر شود، می‌توانید از خدمات VIP استفاده کنید، تا دستگاه در یک روز تعمیر و به شما تحویل داده شود. بدون استفاده از خدمات VIP نیز، دستگاه شما حداکثر تا 48 ساعت بعد از ارسال تعمیر خواهد شد. با استفاده از قابلیت پیگیری سفارش‌ها هم، می‌توانید با فرستادن پیامک از وضعیت لحظه به لحظه تعمیر دستگاه آگاه شوید.

پرینتر شما با هر برندی که باشد، تعمیرگاه فالنیک قادر به عیب یابی آن بوده و دستگاه تا شش ماه پس از تعمیر شامل گارانتی خواهد بود.

علاوه بر تعمیر شما می‌توانید برای انجام سرویس دوره‌ای پرینتر نیز، روی فالنیک حساب کنید. سرویس دوره‌ای پرینتر شامل بررسی کردن میزان تونر، تمیز کردن و رفع ایراد قطعات دستگاه است.

شارژ کارتریج اصل و طرح، سریع و به صرفه!

اگر استفاده زیادی از پرینتر دارید، پس به شارژ کارتریج و یا تعویض آن نیز نیاز دارید. شارژ کارتریج در محل، از دیگر خدماتی است که توسط فالنیک با کیفیت و قیمتی مناسب و همراه با گارانتی ارائه می‌شود.

هر 25 بار شارژ کارتریج با فالنیک مساوی با یکبار خرید کارتریج اصل بوده و هزینه دریافت و ارسالی بابت کارتریج‌ها دریافت نخواهد شد. همچنین اگر پروسه شارژ کارتریج زمان بر بوده و در تعمیرگاه فالنیک انجام شود، برای اینکه کارتان به عقب نیافتد، فالنیک کارتریج جایگزین به شما خواهد داد. در این مقاله به مهم‌ترین خدماتی که، توسط شرکت فالنیک ارائه می‌شود پرداختیم. شما می‌توانید بر حسب نیاز و خواسته‌ای که دارید، درخواست خود را در سایت فالنیک و یا با شماره 02154591616 ثبت کنید.

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا