به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

VMware Private AI با همکاری IBM هوش مصنوعی را انعطاف‌پذیر می‌کند

با ارائه ساختار انعطاف‌پذیر توسط IBM و VMware به شرکت‌ها، استفاده از هوش مصنوعی در زمان مورد نیاز فعال می‌شود. برای ارائه این سیستم انعطاف‌پذیر، IBM با VMware VMware Cloud Foundation، Red Hat OpenShift و پلت فرم داده ادغام می‌شود. این ترکیب شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا به IBM watsonx در محیط‌های خصوصی، Infrastructure as a Service (IaaS) و همچنین ابر هیبریدی watsonx SaaS در IBM Cloud دسترسی داشته باشند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی IBM watsonx، مدیریت داده‌ها، کلادهای عمومی، ابرهای خصوصی مجازی، مراکز داده و… استفاده کنند.

استفاده از هوش مصنوعی توسط شرکت‌ها برای ایجاد نوآوری‌های متحول کننده، رو به گسترش است. کاربرد هوش مصنوعی بسیار گسترده‌است و از کد نویسی گرفته تا اتوماسیون عملیات فناوری اطلاعات را در بر می‌گیرد. در این بین، ابزار هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا، توجه اغلب سازمان‌ها را به خود جلب کرده‌است.

داده‌ها و پردازش آن‌ها مهم‌ترین ویژگی هوش مصنوعی هستند. برای این منظور، شرکت‌ها باید ظرفیت محاسباتی را در حجم‌های کاری AI/ML و هوش مصنوعی، افزایش دهند. سازمان‌ها برای استفاده از این ابزار به زیرساخت‌های قدرتمندی در استفاده از محاسبات پیچیده نیاز دارند.

VMware Private AI در سراسر فضای چند ابری هیبریدی در دسترس است. با استفاده از Red Hat OpenShift، شرکت‌ها می‌توانند watsonx را در prem برای بارهای کاری مستقر VMware وارد کنند. این شرکت‌ها همچنین قادر خواهند بود به طیف کامل پلتفرم watsonx دسترسی داشته باشند که محصولاتی را برای کمک به مشتریان در سرعت بخشیدن و مقیاس‌بندی هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

همکاری IBM و VMware از سال 2018 آغاز شد و تا کنون پروژه‌های ابری هیبریدی و متمرکز بر هوش مصنوعی را تکمیل کرده‌اند. VMware و IBM قصد دارند با ایجاد یک معماری مرجع معتبر به شرکت‌ها اجازه دهند از محیط‌های ابری هیبریدی و on-prem تحت مقررات برای آموزش و تنظیم دقیق مدل‌های ML از جمله مدل‌های زبان بزرگ (LLM) برای موارد استفاده از هوش مصنوعی استفاده کنند.

در اوایل سال جاری، IBM Consulting یک مرکز ویژه برای هوش مصنوعی تاسیس کرد و اکنون بیش از 1000 مشاور متخصص هوش مصنوعی دارد که در حال ارائه خدمات به مجموعه بزرگی از مشتریان در سراسر جهان هستند. ارائه مشاوه و خدمات همراه با قابلیت‌های گسترده و ویژه VMware IBM Consulting، به تسریع تحولات تجاری شرکت‌ها به کمک هوش مصنوعی کمک می‌کند.

IBM قصد دارد برای مشتریانی که به دنبال مدرن‌سازی و تغییر حجم کاری خود هستند، خدمات هوش مصنوعی IBM watsonx و VMware Private را در شتاب‌دهنده اختصاصی IBM Consulting Cloud Accelerator ادغام کند تا فرآیند تبدیل ابر را سرعت بخشد. پس از انتشار، این ادغام به مهندسی معکوس، تولید کد و تبدیل کد کمک می‌کند.

هدف از همکاری IBM و VMware متقاعد کردن شرکت‌ها برای استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی ابری است. با انتخاب زمان، مکان و نحوه ادغام فناوری‌های هوش مصنوعی با VMware Cloud Foundation، شرکت‌ها این اختیار را پیدا می‌کنند که به سرعت قابلیت‌های هوش مصنوعی سفارشی را در سراسر شرکت خود آموزش دهند و در عین حال بر داده‌های خود کنترل کامل داشته باشند.

در حال حاضر VMware و IBM تاریخ انتشار نسخه بتا خود را مشخص نکرده‌اند. اطلاعات موجود در این بیانیه مطبوعاتی تنها برای مقاصد اطلاعاتی است. باید منتظر تصمیمات این کمپانی برای انتشار نسخه بتا در سال 2024 میلادی باشیم.

نصب و راه اندازی شبکه را به متخصصان بسپارید!
طبق آمار نصب و راه‌ اندازی شبکه به صورت استاندارد، هزینه‌های آتی شرکت را 10 تا 50 درصد کاهش می‌دهد. متخصصان فالنیک آماده‌ی ارائه مشاوره و اجرای پروژه‌های نصب و راه‌اندازی شبکه‌ به صورت حرفه‌ای و استاندارد هستند. همین حالا تماس بگیرید.
خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتریمشاوره تلفنی
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا