به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

حضور اچ پی در VMworld 2018 Europe

حضور اچ پی در VMworld 2018 Europe

نمایشگاه VMworld 2018 برای شما سفر چهار روزه‌ی نوآورانه فراهم کرد تا سفر به کسب‌وکار نرم افزار محور شما را شتاب دهد، از دستگاه‌های موبایل گرفته تا دیتاسنتر و فضای ابری، در این رویداد بودند.

نوآوری مبتنی بر فناوری، کسب‌وکار و صنعت را دچار مشکل کرده و مسبب آن کسی غیر از شما نیست. از تکنولوژی های روز استفاده می‌کنید درحالی که تکنولوژی هم‌چنان در حال توسعه و پیشرفت است.

در VMworld 2018، زیرساخت‌های دیجیتالی برتر VMware معرفی شد تا بتوانید هر آنچه که برای راه‌اندازی تحول بزرگ دیجیتالی نیاز دارید را بیابید.

مهم نیست کجا و در چه مسیری هستید؛ از تکنولوژی استفاده می‌کنید، روندها را یاد می‌گیرید، با افرادی که آینده تجارت دیجیتالی را تشکیل داده‌اند آشنا می‌شوید و IT را به پیشرفت و مراحل بعدی می‌رسانید.

HPE در این رویداد که از 14 تا 17 آبان 97 برگزار شد شرکت کرد. در این رویداد، HPE تکنولوژی‌های جدیدش را به نمایش گذاشت و نشان داد که چگونه می‌توان هیولای IT را مهار کرد.

خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا