به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

ذخیره و استوریج مبتنی بر Tape و LTO

بکاپ و آرشیو از اطلاعات

سازمان‌های امروزی از شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت استفاده می‌کنند پس طبیعیست که در معرض خطراتی مثل ویروس‌ها، بدافزارها و باج‌افزارها و … قرار گیرند. اگر فایل‌های اتوماسیون اداری سازمان دچار مشکل شوند، تمام داده‌ها و سوابق پیشین از بین می‌رود. و یا اگر فایل‌هایی که به صورت اشتراکی و پابلیک در سرورها قرار می‌گیرند، با مشکلی مواجه شوند، نتیجه کار پرسنل سازمان از بین خواهد رفت. ایمیل‌ها، اطلاعات شخصی و تمامی مستندات یک شرکت می‌توانند آینده یک کسب‌وکار را رقم بزنند پس عقلانی‌ترین راه تامین امنیت داده‌ها و اطلاعات است.

بکاپ و آرشیو از اطلاعات

راهکار مناسب چیست؟

در سطح کاربر خانگی و شخصی، کافیست اطلاعات خود را روی هارد یا فلش ذخیره کنید اما در سطح سازمانی و شرکتی این کار ممکن نیست. مناسب‌ترین راه، تهیه بکاپ به صورت متمرکز و همیشگی است که بتوان بر بخشی از مشکلات امنیت اطلاعات غلبه کرد. برای سازمان‌های کوچکتر استفاده از سرورهایی با ظرفیت ذخیره‌سازی بالا مناسب است اما استفاده از دستگاه‌های مخصوص این کار که ظرفیت‌ها، امکانات و هزینه‌های قابل قبول‌تری را ارائه می‌دهند، بهتر است. با رشد تصاعدی این داده‌ها و اطلاعات، آیا این کار، ممکن است؟

بکاپ و آرشیو از اطلاعات

بررسی راهکار ذخیره سازی مبتنی بر Tape

یکی از تکنولوژی‌های پرکاربرد در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات در سطح شبکه، تکنولوژیTape یا نوار است. نمی‌شود به قدمت این تکنولوژی در ذخیره‌سازی اطلاعات، شک کرد اما این قدمت به معنای منسوخ شدن آن نیست بلکه بسیاری از سازمان‌ها برای تهیه نسخ پشتیبان و بکاپ گیری از اطلاعات شبکه خود و آرشیو آن‌ها از این تکنولوژی استفاده می‌کنند.

ذخیره و استوریج مبتنی بر Tape و LTO

در این دورهمی و میتاپ 9، قصد داریم به راهکار ذخیره سازی مبتنی بر Tape و LTO بپردازیم و مزایا و تکنولوژی‌های آن را معرفی کنیم. دارد. امنیت هم که جزو جدایی ناپذیر سیستم‌های امروزی است و باید به عنوان اولویت‌ها در نظر گرفته شود را بررسی می‌کنیم.

قیمت استوریج با گارانتی معتبر فالنیک و مشاوره رایگان خرید
علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. شماره تماس مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت استوریج: 02154591918
قیمت استوریج
4.3/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا