به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

QNAP با استوریج جدیدش، تحولی بزرگ در تولید ویدیو ایجاد می‌کند

تحولی بزرگ در تولید ویدیو با استوریج qnap

شرکت QNAP در 18 ژوِئن 2024، استوریج NASbook Thunderbolt™ 4 تمام فلش TBS-h574TX را با قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای که برای تسهیل تولید فیلم طراحی شده‌اند، منتشر کرد. این NASbook، با ارائه سرعت‌های بی‌سابقه خواندن و نوشتن، قابلیت‌های RAID پیشرفته و طراحی قابل حمل، می‌تواند به کاربران کمک کند تا کارهای تولید فیلم خود را سریع‌تر، کارآمدتر و ایمن‌تر انجام دهند.

بیشتر بدانید: استوریج all-flash کیونپ چیست؟

سرعت‌های بی‌سابقه

TBS-h574TX با استفاده از پنج اسلات M.2 PCIe NVMe SSD، سرعت‌های خواندن و نوشتن بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد. با استفاده از SSDهای M.2 NVMe پرسرعت، TBS-h574TX می‌تواند سرعت خواندن و نوشتن تا 20 گیگابایت بر ثانیه را ارائه دهد. این سرعت‌های بی‌سابقه به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌های ویدیویی بزرگ را سریع‌تر وارد، ویرایش و صادر کنند.

قابلیت‌های RAID پیشرفته

TBS-h574TX از قابلیت‌های RAID پیشرفته‌ای پشتیبانی می‌کند که به کاربران کمک می‌کند تا داده‌های خود را ایمن نگه دارند. این NASbook از RAID 0، RAID 1، RAID 5، RAID 6، RAID 10، RAID 50 و RAID 60 پشتیبانی می‌کند. این قابلیت‌های RAID به کاربران کمک می‌کنند تا از داده‌های خود در برابر خرابی دیسک محافظت کنند.

طراحی قابل‌حمل

TBS-h574TX دارای طراحی قابل‌حمل است که آن را برای استفاده در حین حرکت ایده‌آل می‌کند. این NASbook تنها 2.54 لیتر حجم دارد و از اندازه A4 کوچکتر است. این اندازه کوچک و وزن سبک TBS-h574TX را به یک همراه عالی برای فیلمبرداران و تدوین‌گرانی تبدیل می‌کند که نیاز به ویرایش فیلم در حین حرکت دارند.

ویژگی‌های سخت افزاری

TBS-h574TX دارای یک پردازنده Intel® Core™ i5-13600 12 هسته‌ای و 16 رشته‌ای است که عملکرد پردازش قوی را برای تولید ویدیو فراهم می‌کند. این NASbook همچنین دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی eMMC است. TBS-h574TX همچنین از دو پورت Thunderbolt™ 4، دو پورت 2.5GbE و دو پورت USB 3.2 Gen 2 برخوردار است. این پورت‌ها، اتصال سریع و آسان به طیف وسیعی از دستگاه‌های ذخیره‌سازی و شبکه را فراهم می‌کنند.

خرید استوریج qnap
فالنیک (ایران اچ پی) دارنده سبد کامل محصولات qnap با گارانتی معتبر در ایران. محصولات QNAP مناسب برای رده‌های سازمانی، کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و خانگی طراحی شده‌اند. جهت اطلاع از قیمت استوریج qnap و مشاوره خرید ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ کلیک کنید.
خرید استوریج qnapمشاوره تلفنی رایگان

منبع: prnewswire.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا