به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

استفاده اداره آب و فاضلاب استانبول از فناوری HPE GreenLake

فناوری HPE GreenLake

خلاصه:

  • اداره آب و فاضلاب استانبول HPE GreenLake for Private Cloud Business Edition را برای دستیابی به دسترسی 99.9999٪ و مقیاس‌پذیری بر اساس تقاضا انتخاب کرد.
  • اداره آب و فاضلاب استانبول (İSKİ) با کمینه کردن خطر ازمندی‌های ناگهانی، تجربه مشتریان خود از سیستم صورتحسابی جدید و اپلیکیشن موبایل را بهبود می‌بخشد.

شرکت HP یک راهکار هوش مصنوعی (AI) برای بهبود عملکرد و انعطاف‌پذیری فناوری اطلاعات (IT) برای خدمات مدیریت آب بحرانی ارائه می‌دهد:

هیولت پاکارد انترپرایز اعلام کرد که اداره آب و فاضلاب استانبول (İSKİ) سرورها و سیستم‌های ذخیره‌سازی موجود خود را با پیشنهاد خدمات زیرساخت به عنوان خدمات ابری از طریق فناوری HPE GreenLake جایگزین کرده است. HPE GreenLake for Private Cloud Business Edition، که زیرساخت های هایپرکانورژ (dHCI) را ارائه می‌دهد، اطمینان از پایداری خدمات اساسی مانند مدیریت فاضلاب و توزیع آب آشامیدنی به شهروندان و کسب و کارها از طریق شبکه‌ای به طول تقریباً 20,000 کیلومتر را فراهم می‌کند.

تیفون ایشبیلن، CIO اداره آب و فاضلاب استانبول، اظهار کرد: “مسائل مرتبط با زیرساخت فناوری اطلاعات ما می‌تواند عواقب عمیقی برای میلیون‌ها خانوار و کسب و کار در سراسر شهر داشته باشد. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی، تصمیم به تقویت استخوان فناوری اطلاعات خود با خدمات ابری هیبرید HPE GreenLake گرفتیم. این ما را به دسترسی تضمینی به داده و انعطاف پذیری برای مقیاس‌پذیری و تنظیم عملکرد فناوری ما برای تامین نیازهای شهروندان داده است. زیرساخت فناوری اطلاعات ما اکنون ساده‌تر، آسان‌تر کنترل می‌شود و همراه با هزینه کل عملیات کمتری آمده است.”

ما تصمیم گرفتیم زیرساخت فناوری اطلاعات خود را با خدمات ابری هیبرید HPE GreenLake تقویت کنیم. زیرساخت فناوری اطلاعات ما اکنون ساده‌تر، کنترل آسان‌تر و همراه با هزینه کل عملیات کمتری آمده است.

Tayfun İşbilen, CIO, İSKİ

ایستانبول آب و فاضلاب مورد نیاز به افزایش توان محاسباتی داشت وقتی خدمات جدیدی مانند اپلیکیشن موبایل و سیستم صورتحسابی معرفی می‌کرد، همزمان ظرفیت ذخیره‌سازی این سازمان به حداکثر خود نزدیک شده بود و به ارتقاء نیاز داشت تا از ازمندی‌های ناگهانی جلوگیری شود. علاوه بر این، برای تضمین ادامه‌ی خدمات در صورت شکست‌های سیستمی یا حملات سایبری، یک مرکز بازیابی بحران در یک مرکز داده خارجی اجرا شد.

به عنوان بخشی از تبدیل، ایستانبول آب و فاضلاب HPE GreenLake for Private Cloud Business Edition را انتخاب کرد تا سی و سه سرور فایل و سیستم‌های ذخیره‌سازی را در سایت‌های راه دور یکپارچه کند. با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته HPE InfoSight برای عملیات فناوری اطلاعات (AIOps) به منظور پیش‌بینی و جلوگیری از مشکلات، ایستانبول آب و فاضلاب عملکرد برنامه‌های خود را بهبود بخشید و اکنون یک سیستم مقاوم با تضمین دسترسی 99.9999٪ دائمی دارد. راهکار جدید HPE GreenLake به اجرای بار کاری‌های ایستانبول آب و فاضلاب مانند سیستم‌های SCADA مدیریت آب، صورتحسابی، اپلیکیشن موبایل و انواع راهکارهای مایکروسافت از جمله فعالیت‌های فهرست توزیع و سایر عناوین کمک کرده است.

گونگور کایماک، مدیر عامل کلاس شرق-جنوب HPE، اظهار کرد: “زیرساختی با اهمیت بحرانی مانند تأمین آب، سطوح غیرقابل مذاکره‌ای از امنیت و دسترسی می‌طلبد. ما توانستیم این امکان را به آب و فاضلاب استانبول از طریق HPE GreenLake for Private Cloud Business Edition ارائه دهیم. این راهکار به علاوه از تضمین دسترسی 99.9999٪ برخوردار است و به راحتی بر اساس تقاضا مقیاس پذیری دارد و نیاز به بار کاری‌ها و برنامه‌های جدید را به عنوان جمعیت شهر افزایش می‌دهد.”

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: HPE

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا