به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

معرفی کانال تخصصی سرور و محصولات IT در تلگرام فالنیک

کانال تخصصی سرور و محصولات IT

یادداشت ویراستار: اصل این مطلب در تیر 95 نوشته شده بود و در اردیبهشت 98 دوباره بررسی و به‌روز شده است.

با توجه به درخواست های مکرر همراهان همیشگی فالنیک مبنی بر ارایه آموزش های تخصصی با موضوع سرور، استوریج و تجهیزات شبکه، بر آن شدیم تا از رسانه های اجتماعی استفاده کنیم و برخی آموزش ها را در کانال تلگرام قرار دهیم. امیدواریم این اقدام بتواند در پیشرفت علمی و تخصصی شما عزیزان راهگشا باشد و بتوانیم همراه همیشگی شما باقی بمانیم.

در کانال تخصصی IranHPEnterprise@، مفاهیم پایه ای و محتواهای تخصصی محصولات IT را با تمركز بيشتر روی سرور و استوریج، تجهيزات و راهكارهای شبكه منتشر می‌كنيم. در کانال اینترپرایز، در زمینه سرورها و استوریج های اچ پی و استوریج های QNAP، و به طور کلی سرور و تجهیزات شبکه، مطالبی ارایه می‌شود.

یادداشت ویراستار: اکنون پس از سه سال از راه اندازی این کانال، مفتخریم که به هدف در نظر گرفته شده برای آن رسیده‌ایم و توانسته‌ایم آموزش‌های موثر و باارزشی در اختیار مخاطبان و همراهان فالنیک قرار دهیم.

مثل همیشه پذیرای نظرات شما هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارایه دهیم. موضوعات پیشنهادی خود را در زمینه این آمورش ها را با ما و از طریق @Falnic_Admin در میان بگذارید.

خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا