به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

رشد روزافزون HPE در بازار HPC

رشد روزافزون HPE در بازار HPC

HPE این بار تصمیم دارد در زمینه HPC یا High Performance Computing رشد بیشتری داشته باشد در نتیجه بر آن شده تا با تحت مالکیت در آوردن شرکت SGI که در زمینه محاسبه، مدیریت داده و تحلیل داده سرآمد است، به این مهم دست یابد.

شرکت HPE، سیلیکون گرافیکس اینترنشنال یا SGI را با ارزش 275 میلیون دلار و یا با ارزش هر سهم، 7/75دلار خرید. HPE با دستیابی به این سازنده سرور و ابرکامپیوترها، انتظار رشد بلند مدت در صنعت HPC یا High Performance Computing را دارد که همین امر موجب شد تا SGI از خطرآشفتگی به مدت یک دهه نجات یابد.

وقتی HPE تحلیل‌های داده‌های مبنی بر Silicon Valley  و شرکت‌های مدیریت داده که بیش از هزار کارمند دارند، را یکی کرد، انتظار کسب سود سالانه بیش از پانصد میلیون دلار را داشت. تاکنون HPE نقش کلیدی و اصلی را در بخش HPC ایفا کرده و طبق استاندارد های شرکت داده‌های بین‌المللی یا اینترنشنال دیتاکورپ انتظار می‌رود نرخ رشد مرکب سالانه یا  CIGR در آن، معادل 6 تا 8 درصد باشد.

رشد روزافزون HPE در بازار HPC

درخواست‌ها برای افزایش بیگ دیتا

زمانی‌که شرکت‌های بیشتری به حجم بالایی از داده‌ها دست می‌یابند نیازمند راه‌حل‌هایی برای مدیریت و تجزیه و تحلیل این اطلاعات هستند تا حجم زیادی از داده را پردازش کنند. وقتی بیگ دیتا رشد می‌کند، تقاضا برای سیستم های محاسبه قدرتمند به رشد خود ادامه می‌دهد تا جایی که از میزان ارزیابی شده فعلی که معادل یازده میلیارد دلار است نیز تجاوز می‌کند. مدیر و رئیس شرکت SGI، جورج تیتینگر، پس از این رویداد (تحت مالکیت HPE شدن) در یک بیانیه اعلام کرد: “HPC و تکنولوژی های داده‌ای با کارایی بالا و توانمندی تحلیلی ما، پیشینه ای بیش از سی سال نوآوری به انضمام استفاده از راه‌کارهای HPE را داراست. این ترکیب جدید مشکلات پیچیده تجاری امروز را که نیازمند بکارگیری ابزارها و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای پردازش حجم بالای داده هستند را مورد توجه قرار می‌دهد.”

زمانی که اچ پی در حال محدود کردن تجارت های متمرکز خود بود، تصمیم به ورود به بازار HPC گرفت. طبق قراردادی که انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال 2017 بسته شود، HPE می بایست به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری درحال رشد، هم در بخش عمومی و هم در بخش خصوصی، تعداد انترپرایزهای خود را افزایش دهد.

منبع: Investopedia.com

 

خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا