به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اضافه شدن تکنولوژی جدید به فناوری HPE GreenLake

فناوری HPE GreenLake

شرکت HPE اعلام کرد که خدمات مربوط به زیست‌محیطی خود را گسترش داده و همچنین یک داشبورد جدید را در پلتفرم HPE GreenLake edge-to-cloud ارائه کرده است.

این غول فناوری اعلام کرده است که این محصولات و خدمات برای کمک به سازمان‌ها در کاهش ردپای کربنی طراحی شده‌اند و طیف گسترده‌ای از فناوری، خدمات، تأمین مالی و برنامه‌های بازیابی دارایی را در بر می‌گیرند.

ویژگی‌های جدیدی که در راه‌اند به bridge technology و تاسیسات مرکز داده کمک می‌کنند تا بتوانند تحلیلی از مصرف کلی ارائه دهند.

bridge technology استعاره‌ای است که فناوری‌های خاصی را توصیف می‌کند که قرار است فقط برای یک دوره انتقالی به عنوان پلی بین فناوری قبلی و فناوری مورد انتظار آینده، مورد استفاده قرار گیرند.

داشبورد زیست‌محیطی جدید GreenLake

برای کمک به نظارت و مشاهده مصرف انرژی، HPE اعلام کرد که به زودی داشبورد جدیدی را در پلتفرم GreenLake خود معرفی خواهد کرد تا به سازمان‌ها در مراحل طراحی نوسازی پایدار کمک کند.

اضافه شدن تکنولوژی جدید از OpsRamp، شرکتی که HPE اوایل امسال (2024) خریداری کرد، به لطف رویکرد یکپارچه‌اش برای مدیریت زیرساخت چند فروشنده و برنامه‌های کاربردی، قابلیت‌های پایدارتری را برای مدیریت فناوری اطلاعات به این داشبورد اضافه خواهد کرد.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: techcentral

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا