به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

بررسی ورک استیشن های سری Z اچ پی

سری Z ورک استیشن های اچ پی

سری Z ورک استیشن های رومیزی اچ پی، حداکثر کارایی و نهایت قدرت را برای شما فراهم می‌کنند. همچنین داشتن زمان انتظار کمتر، زمان عیب یابی کمتر و زمان ویرایش کمتری صرف خواهید کرد.

شما می توانید با توجه به نیاز های حال حاضر خود و آینده تان که تحول همیشگی دارد، دستگاه مورد نظر خود را به ایده آل ترین شکل ممکن و طرح  انتخاب کنید. این انتخاب از بین مدل‌های متنوع ورک استیشن های اچ پی بسیار آسان است: چه کاربردی انتظار دارید، متناسب با آن انتخاب کنید.

به خبر اچ پی که در صفحه اصلی مربوط به محصولات ورک استیشن اچ پی درج شده توجه کنید:
“به لطف آکادمی علوم و هنرهای تصاویر سینمائی، اچ پی با نمایش تصاویر رویائی و حرفه ای مختص به این سری از دستگاه ها، برنده جایزه علمی و مهندسی گردید.”

 

معرفی سیستم‌های حرفه ای سری HP Z Desktop Workstation

پیشنهاد مطالعه

یک رده بالاتر قرار بگیرید

کار شما مهم و حیاتی است و ورک استیشن شما نیز باید پشتیبانی محکم و قابل اطمینان برای کار شما باشد و جایگاه کاری شما را همواره بالا نگاه دارد، وقتی این وظیفه را به ورک استیشن های سری Z اچ پی می سپارید دیگر فکر خروج از تکنولوژی Z به ذهن شما خطور نمی‌کند.

سازش و هماهنگی میان سخت و افزار و نرم افزار، پردازش امن اطلاعات، ارائه سرویس آسان و سریع، استانداردی است که در سلول‌های بنیادی این محصول تعریف شده و آن را به محصولی قابل اطمینان تبدیل کرده است.

تنظیمات اولیه و حرفه‌ای قابلیت های این محصول را با راحت ترین اصول استاندارد IT مدیریت کنید و تجربه‌ای دلنشین از داشتن ورک استیشن داشته باشید.

 

مشاوره و خرید ورک استیشن اچ پی در فالنیک
قدرت و کارایی بالا در کنار طول عمر و دوام فوق العاده را با ورک استیشن های قدرتمند و حرفه ای اچ پی تجربه کنید. برای دریافت مشاوره و خرید انواع Workstation اچ پی با کارشناسان فالنیک تماس بگیرید.
مشاوره و خرید ورک استیشن

 

سخنی از جاناتان برد، عکاس طبیعت و زیرآب

“ما عکاسان، کارهای گرافیکی مخصوص خودمان را خودمان انجام می‌دهیم: تصحیح رنگ، ویرایش به صورت زنده و آنلاین و تدوین و ضبط تصاویر حرفه‌ای.”
به همین خاطر هم نیاز به یک پلتفرم قدرتمند و همه کاره داریم، از آنجا که داشتن زمان انتظار کمتر، زمان عیب یابی کمتر و زمان ویرایش کمتر از جمله نیازهای ماست با داشتن ورک استیشن سری Z، این مجموعه نیازها کاملاً برطرف شده است.

 

 

 

در ادامه به بررسی اجمالی ورک استیشن‌ های دسکتاپی اچ پی با نام‌های Z8 و Z6 و Z4 می‌پردازیم که از قدرتمندترین و قابل ارتقاترین پردازنده ها استفاده می‌کنند.

ورک استیشن اچ پی مدل Z8

ورک استیشن مدل Z8 از قوی‌ترین‌های این سری از ورک استیشن‌های اچ پی به شمار می‌آید که 24 اسلات رم و 3 ترابایت حافظه رم را پشتیبانی می‌کند. همچنین این ورک استیشن قادر است دو پردازنده زئون (تا حداکثر 56 هسته)، دو حافظه SSD از نوع M.2 و دو کارت گرافیک حرفه‌ای انویدیا Quadro Pro را به طور همزمان پشتیبانی کند.

ورک استیشن‌های سری Z

ورک استیشن Z8 برای هنرمندان و افرادی که در زمینه جلوه‌های ویژه فعالیت می‌کنند بسیار مناسب است، چرا که شبیه سازی سه بعدی، ویرایش ویدیوهای 8k و اجرای افکت‌های مختلف را به صورت زنده و بلادرنگ ممکن می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این ورک استیشن می‌توان به دارا بودن 10 پورت USB 3.1، هفت اسلات PCIe کامل، دو پورت شبکه گیگابیتی و پشتیبانی از تاندربولت 3 اشاره کرد. همچنین از نظر ظاهری نیز دارای کیس بسیار شیک است و از منبع تغذیه 1700 واتی نیز بهره می‌برد.

ورک استیشن‌های سری Z

ورک استیشن اچ پی مدل Z6

مدل دیگری که اچ پی معرفی کرده با نام Z6 است که این ورک استیشن از حداکثر 384 گیگابایت رم و دو پردازنده زئون پشتیبانی می‌کند.

ورک استیشن‌های سری Z

ورک استیشن اچ پی مدل Z4

همچنین مدل Z4 نیز قادر به پشتیبانی 256 گیگابایت رم و یک پردازنده زئون از سری جدید W است.

ورک استیشن‌های سری Z

ویدیوی معرفی سیستم HP Z1 Workstation

 
منبع: HP.com
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا