به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

کامپیوتر رومیزی جدید HP Pavilion Wave

کامپیوتر رومیزی جدید HP Pavilion Wave

اچ پی مصادف با اول سپتامبر 2016 از دسکتاپ جدید خود با نام HP Pavilion Wave رونمایی کرد. این دسکتاپ اچ پی، طراحی فوق العاده خلاقانه و زیبایی دارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت می‌کنیم.

دسکتاپی زیبا و ظریف!

وبسایت اچ پی راجع به این محصول گفته است: شما هرگز چنین دسکتاپی را قبلا ندیده‌اید! واقعا هم همینطور است، طراحی این محصول نو و جالب است:
شکل مخروط با قاعده مثلثی و بدنه‌ای که با پارچه پوشیده شده و ما را بیشتر یاد اسپیکر می‌اندازد تا دسکتاپ.

اچ پی در طراحی این محصول، یا بهتر بگوییم بازطراحی دسکتاپ‌های مرسوم در بازار، و با ایجاد تغییر در معماری داخلی قطعات، توانسته تا 85 درصد از فضای فیزیکی اشغالی را کاهش دهد.
در مجموع طراحی زیبا، کوچک و ظریف HP Pavilion Wave به کاربر این امکان را می‌دهد که دسکتاپش را در اتاق نشیمن و یا کنار تلویزیون بگذارد و از امکانات جالب مالتی مدیای آن که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، استفاده کند.

کامپیوتر رومیزی جدید HP Pavilion Wave

صدای فوق العاده

از ویژگی‌های قابل توجه و خوب این دسکتاپ خلاقانه؛ وجود اسپیکر داخلی در آن برخلاف سایر دسکتاپ‌هاست. اسپیکر قدرتمند و باکیفیت کمپانی Bang & Olufsen بالای این دسکتاپ قرار گرفته و با ارگونومی جالبی صدا را به صورت 360 درجه و به نحوی بهتر در فضا پخش می‌کند.
درست است که این اسپیکر با توجه به اندازه‌ای که دارد نمی‌تواند جای اسپیکرهای سینماهای خانگی را بگیرد اما در نوع خود عالی و باکیفیت است.

کامپیوتر رومیزی جدید HP Pavilion Wave

سخت افزاری قدرتمند

اچ پی می‌گوید: فریب ظاهر فشرده، کوچک و ظریف این دسکتاپ را نخورید!

HP Pavilion Wave از لحاظ قدرت و کارایی مانند دسکتاپ‌های استاندارد موجود در بازار است و از پردازنده‌های اینتل نسل ششم Intel® Core™، تا 16 گیگابایت حافظه مموری و کارت گرافیک (اختیاری) AMD R9 470M بهره می‌برد.
مادربورد، پردازنده، کارت گرافیک و SSD در ضلع سمت راست، هارد در ضلع چپ و سیستم خنک‌کننده در ضلع روبرو قرار دارد و هوای گرم را از قسمت بالایی دستگاه خارج می‌کند. این دستگاه تا 2 ترابایت قابلیت ارتقای هارددیسک دارد.

در ضلع روبرو 2 پورت‌ USB 3.0 و یک پورت صدا و در پشت دستگاه پورت‌های USB 3.0، USB 3.1 Type-C، HDMI و Display-Port برای اتصال دو نمایشگر به دستگاه و شیار کارت خوان (SD) وجود دارد. همچنین این کامپیوتر رومیزی اچ پی دارای میکروفون داخلی نیز است.

کامپیوتر رومیزی جدید HP Pavilion Wave

ویندوز 10

ارتباط خوبی بین سخت افزار و سیستم عامل ایجاد شده است. مثل تعبیه میکروفون داخلی، برای استفاده راحت‌تر از نرم‌افزار دستیار شخصی Cortana و صحبت با آن یا چت کردن با سایرین.

کامپیوتر رومیزی جدید HP Pavilion Wave

مالتی مدیا و لذت استفاده آسان

با بلوتوث موجود در HP Pavilion Wave، به سادگی می‌توان گوشی هوشمند خود را به آن وصل کرد و مانند یک اسپیکر از آن استفاده کرد و از موسیقی لذت برد.
همچنین می‌توان با کابلهای موجود، آن را به تلویزیون کانکت کرد. این دسکتاپ برای رزولوشن 4K طراحی شده و می‌تواند تا 2 نمایشگر با رزولوشن QHD را پشتیبانی کند.

این دسکتاپ 23 سپتامبر 2016 (2 مهر 95) وارد بازار خواهد شد.

ویدیو/ نگاهی به ویژگی‌های کامپیوتر رومیزی HP Pavilion Wave

منبع: فالنیک (ایران اچ پی)

 

 

واحد خدمات لپ تاپ، کامپیوتر و بورد فالنیک
تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد (Board) و تعویض انواع پورت (Port) و چیپست (Chipset) خود را به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته، به فالیک بسپارید. برای ثبت تیکت تعمیر، کلیک کنید.
درخواست تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ
5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا