به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

توانمندی‌های سرور‌های نسل 10 اچ پی در رایانش ابری

 سرور نسل 10 اچ پی

در میتآپ‌ های مختلف، درباره چالش‌هایی که شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین استارت‌آپ‌ها در انتخاب نوع سرور مناسب با کسب‌و‌کارشان با آن مواجه هستند، بحث شد. همچنین اشاره کردیم که اچ پی با معرفی سرور‌های نسل 10، دنیای تکنولوژی را دگرگون ساخته است. به طوری که سرور‌های نسل 10 اچ پی در افزایش امنیت و کارایی و  پیشبرد اهداف کسب‌و‌کار‌ها حرف اول را می‌زنند.

با توجه به چالش‌هایی که این کسب‌و‌کارها در استفاده از رایانش ابری با آن مواجه هستند، میتآپ 6 با هدف “بررسی توانمندی‌های سرور‌های مختلف نسل 10 در صنعت رایانش ابری” در 26 تیرماه 1397، ساعت 15:30-16:30 در”چهارمین گردهمایی بزرگ سالیانه جامعه رایانش ابری” برگزار می‌شود.

میتآپ 6: بررسی توانمندی‌های سرور‌های مختلف نسل 10 در صنعت رایانش ابری

آنونس دورهمی میتآپ- جلسه ششم

“چهارمین گردهمایی بزرگ سالیانه جامعه رایانش ابری”، چهارمین گردهمایی بزرگ سالیانه جامعه رایانش ابری با هدف هماهنگ کردن فعالیت کاربران صنعت رایانش ابری مانند متخصصان، دانشگاهیان و فعالان حوزه صنعت، بستری فراهم کرده تا تجربیات صنعتی و علمی خود را به اشتراک بگذارند و درباره چالش‌های پیش رو در توسعه رایانش ابری در کسب‌و‌کارهای مختلف بحث و گفتگو کنند.

سرور نسل 10 اچ پی

در لینک زیر محتوای آموزشی کارگاه “بررسی توانمندی های سرور‌های نسل 10 اچ پی در رایانش ابری” ارایه می‌شود.

ایبوک: توانمندی سرور‌های نسل 10 اچ پی در رایانش ابری

خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
4.9/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا