به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

آیا فناوری HPE GreenLake هایپر اسکیلرها را به چالش می‌کشد؟

فناوری HPE GreenLake

در سال‌های اخیر کمپانی HPE تمام تلاش خود را برای کسب رتبه برترین ارائه دهنده ابر هیبریدی به کار بسته‌است. به همین منظور این کمپانی با افزودن برنامه Partner Ready Vantage به فناوری GreenLake قصد دارد قابلیت‌های بیشتری را برای کسب‌وکارهای عمومی فراهم سازد. این برنامه دستری به ابزارها، منابع و IP را برای شرکت‌ها امکان‌پذیر می‌کند تا هرچه بیش‌تر از قابلیت‌های ابر خصوصی برای کسب‌وکار خود استفاده کنند.

HPE Partner Ready Vantage بر شناخت و رشد شرکت و سازمان شما تمرکز دارد. این ساختار صرف‌نظر از اینکه در چه حوزه‌ای فعالیت دارید از کسب‌وکار شماپشتیبانی می‌کند و ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهترین خدمات را به مشتریان و کاربران خود ارائه دهید.

از سویی دیگر HPE برای رشد خود، اقدامات دیگری نظیر تمرکز بر عرضه سرورهایی با قابلیت محاسبات پیچیده با عملکرد بالا (HPC) و همچنین تمرکز بر هوش مصنوعی و Hybrid Cloud نیز انجام داده‌است. از دیگر اقدامات این کمپانی برای رسیدن به رتبه برترین ارائه دهنده ابر هیبریدی می‌توان به Intelligent Edge اشاره کرد. Intelligent Edge یا لبه هوشمند، به تجزیه و تحلیل داده‌ها و توسعه راه‌حل‌ها اشاره دارد که هزینه‌ها و خطرات امنیتی را کاهش می‌دهد و در نتیجه کسب‌وکار مرتبط را کارآمدتر می‌کند.

Hybrid Cloud یکی دیگر از خدمات HPE است. در حال حاضر HP با ارائه قابلیت GreenLake as-a-Service ابر هیبریدی را کارآمدتر از سابق ساخته‌است.

آنچه‌که مشخص است، HP قصد دارد توسعه فناوری GreenLake را در راس اقدامات خود قرار دهد تا ابر هیبریدی را به عنوان یک انتخاب استراتژیک برای سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی کند. موارد فوق همگی از اقدامات این شرکت برای توسعه و رشد رتبه خود در زمینه ارائه دهنده ابر هیبریدی است اما بزرگ‌ترین ریسک‌ این کمپانی استفاده از فناوری HPC HPE Cray و Opsramp است. به کمک این فناوری‌ها HPE می‌تواند ابزار هوش مصنوعی را گسترش دهد.

HPE در حال حاضر با فناوری GreenLake خدمات، مشاوره و پشتیبانی ابری چشم‌گیری را به مشترکان خود ارائه داده‌است. با این حال، این کمپانی قصد دارد خدمات خود را گسترش دهد. برای این منظور از یک سال گذشته، اچ پی HPE Partner Ready Vantage را برای ارائه خدمات پشتیبانی از مشترکین HPE’s GreenLake راه‌اندازی کرد. انتظار می‌رود تا سال 2024 این کمپانی انقلابی در زمینه هوش مصنوعی و ابر هیبریدی ایجاد کند.

فروش سخت‌افزار، سرور و ارائه خدمات پس از فروش، تعهد بلند مدتی است که کمپانی HPE تا به امروز به آن پایبند است. برنامه HPE Partner Ready Vantage یکی از اقدامات بزرگی است که این کمپانی برای ارائه خدمات به مشترکین ابر هیبریدی انجام داده‌است که نقش موثری در رشد کسب‌وکار آن‌ها دارد.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: diginomica

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا