به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

خرید 61 میلیارد دلاری نرم‌افزار VMware توسط کمپانی Broadcom

فروخته شدن نرم‌افزار VMware

هاک تان (Hock Tan)، مدیر اجرایی کمپانی Broadcom اعلام کرد نرم‌افزار VMware را برای توسعه خدمات ابر خصوصی از شرکت VMware LLC خریداری کرده‌است. کمپانی Broadcom قصد دارد با همکاری تیم‌ مهندسی VMware تحولی اساسی در زمینه فناوری زیرساخت‌های ابری در جهان ایجاد کند. گفته می‌شود ارزش سهام خریداری شده توسط  Broadcom حدود 61 میلیارد دلار است.

هدف این کمپانی از خرید VMware و استفاده گسترده از آن، ایجاد بستری مناسب برای استفاده هرچه بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها از محیط‌های ابری خصوصی است. کمپانی Broadcom اعلام کرد اولین قدم برای متقاعد کردن سازمان‌های جهانی در استفاده از محیط ابر خصوصی، افزایش امنیت و انعطاف‌پذیری آن است.

کمپانی Broadcom قصد دارد به کمک تیم مهندسی VMware، امنیت و انعطاف‌پذیری محیط‌های ابری خصوصی را افزایش دهد. انتظار می‌رود این همکاری منجر به افزایش خدمات ابری مدرن و بهینه سازی آخرین تکنولوژی‌های ارائه شده در محیط‌های ابری شود. یکی از این خدمات، VMware Tanzu است که به تسریع استقرار برنامه‌ها، عملکرد شبکه‌ها و امنیت محیط ابری خصوصی کمک می‌کند.

شرکت آمریکایی Broadcom (NASDAQ: AVGO) طراح، توسعه‌دهنده، سازنده و تامین‌کننده طیف وسیعی از محصولات نرم‌افزاری نیمه‌رسانا و زیرساخت در جهان است. Broadcom در زمینه ارائه خدمات به مراکز داده، شبکه، نرم افزار، پهنای باند، بی‌سیم، ذخیره‌سازی و بازارهای صنعتی فعالیت دارد. تا سال 2022، حدود 78 درصد از درآمد Broadcom از محصولات مبتنی بر نیمه‌هادی و 22 درصد از محصولات و خدمات نرم‌افزاری زیرساخت آن حاصل می‌شد. این کمپانی سابقه طولانی در همکاری با سایر شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری و اطلاعات دارد.

از سویی دیگر کمپانی آمریکایی VMware LLC از سال 1998 فعالیت خود را در زمینه فناوری محاسبات ابری و مجازی سازی آغاز کرد و همکاری‌هایی با کمپانی EMC در زمینه توسعه سرورهای مجازی داشته‌است. این کمپانی اکنون با فروش 61 میلیارد دلاری نرم‌افزار VMware به کمپانی Broadcom قدم دیگری در زمینه همکاری با غول‌های تکنولوژی برداشته‌است.

نصب و راه اندازی شبکه را به متخصصان بسپارید!
طبق آمارهای جهانی، نصب و راه‌ اندازی شبکه به صورت استاندارد، هزینه‌های آتی شرکت را 10 تا 50 درصد کاهش می‌دهد. متخصصان فالنیک آماده‌ی ارائه مشاوره و اجرای پروژه‌های نصب و راه‌اندازی شبکه‌ به صورت حرفه‌ای و استاندارد هستند. همین حالا تماس بگیرید.
خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتریمشاوره تلفنی
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا