به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

گوشی همراه خود را بدون نیاز به برنامه ردیابی کنید

 

برخی مواقع پیش می آید که گوشی همراه خود را گم کنید یا اینکه سارقی آن را از شما بدزدد، برخی افراد با نصب برنامه های ردیاب روی گوشی همراه خود این موارد را پیش بینی می کنند اما اگر شما این کار را انجام نداده اید باز هم راه حلی برای یافتن گوشی شما از قسمت مدیریت دستگاه اندروید گوگل وجود دارد.

شما می توانید از قسمت مدیریت دستگاه اندروید (Android Device Manager)، مکان گوشی و زمان آخرین استفاده از آن را بدست آورید، برای این کار باید شرایط زیر روی گوشیتان برقرار باشد:

  1. موبایل به اکانت گوگل‌تان وصل شده باشد. (اکانت گوگل را روی دستگاه خود ست کرده باشید.)
  2. موبایل به اینترنت متصل باشد.
  3. به ADM یا مدیریت دستگاه اندروید خود اجازه داده باشید که محل دستگاهتان را مشخص کند (به طور پیش فرض on است) تغییر این گزینه در قسمت تنظیمات برنامه گوگل است.
  4. به ADM یا مدیریت دستگاه اندروید خود اجازه داده باشید که دستگاهتان را قفل و اطلاعات آن را پاک کند (به طور پیش فرض off است).

ردیابی گوشی

حال برای ردیابی و کنترل موبایل خود مراحل زیر را باید دنبال کنید:

  1. وارد آدرس www.google.com/android/devicemanager شوید و از طریق اکانت گوگل خود که بروی دستگاه ست کرده اید لاگین کنید، پس از لاگین مطمئن شوید که دستگاه موردنظرتان انتخاب شده است.
  2. از اینجا می توانید مکان تقریبی دستگاه خود را ببینید، دستگاه خود را قفل کنید، داده های خود را پاک کنید یا اینکه با دستگاه خود تماس بگیرید، موبایلتان برای 5 دقیقه زنگ خواهد خورد، حتی اگر در حالت بی صدا (Silent) باشد.

منبع: Android.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا