به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

5 پست برتر وبلاگ فالنیک در سال 97 به انتخاب سردبیر

5 پست برتر وبلاگ فالنیک

در ادامه پست های برتری که در سال 97 در وبلاگ فالنیک منتشر شده، حال به 5 پست برتر از نگاه سردبیر می‌پردازیم. این مطالب بسیار کاربردی بوده و در صورتی که در این یک سال فرصت مناسبی برای مطالعه نداشتید، به راحتی می‌توانید در این ایام آنها را مطالعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید:

ویدیو/ آموزش ریست کردن پرینترهای اچ پی

ویدیو/ آموزش ریست کردن پرینترهای اچ پی

اگر شما هم از پرینتر در منزل و یا محل کار خود استفاده می‌کنید، احتمالا برایتان پیش آمده که  مشکلی در پرینتر بوجود آمده باشد و یا تنظیمات دستگاه تغییر کرده باشد و به درستی کار نکند و شما نتوانید کاری انجام دهید. با این آموزش شما می‌توانید پرینتر خود را ریست کنید تا تنظیمات پرینتر به حالت پیش فرض کارخانه بازگردد.

 

گفتگوی TechTalk: جنرال سرویس لپ تاپ و فواید آن

در این قسمت از گفتگوهای تخصصی TechTalk، کارشناسان ما آقایان حسین شریفی و رضا حکیمی، جنرال سرویس لپ تاپ را بررسی کرده‌اند و نکات مهم در نحوه نگهداری از لپ تاپ و سخت افزارهای دستگاه را مورد بحث قرار داده‌اند.

 

 بررسی تخصصی سرور HPE DL380 Gen10

بررسی تخصصی سرور HPE DL380 Gen10

HPE ProLiant DL380 Gen10 سروری دو یونیته و دو پردازنده‌ای است که نسبت به نسل قبلی خود آپگریدهای چشمگیری دارد. با بهره‌گیری از پردازنده‌های Intel Xeon Scalable ، تا ۷۱ درصد افزایش کارایی را به ارمغان می‌آورند و ۲۷ درصد نیز در تعداد هسته‌ها افزایش دارد. در ادامه ویژگی‌های بیشتر این سرور را بخوانید.

 

بررسی راهکارهای انتخاب استوریج مناسب

بررسی راهکارهای انتخاب استوریج مناسب

شاید این سوال برای شما مطرح باشد که استوریج مناسب را چگونه باید انتخاب کرد و یا چه نکاتی در این انتخاب مهم و حساس باید در نظر گرفته شود. در دوازدهمین پادکست فالنیک، به موضوعاتی همچون: معرفی انواع ذخیره سازی، بررسی نیازهای روزافزون به ذخیره سازی مناسب، بررسی نکات انتخاب استوریج مناسب و … پرداخته شده که در ادامه می‌توانید بشنوید.

 

 

به امید آنکه این مطالب برای شما مفید باشد و از آنها نهایت استفاده را ببرید. در صورت داشتن هرگونه نظر و پیشنهاد می‌توانید در کامنت با ما در میان بگذارید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا