به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

تمرکز اچ پی در CES 2016 بر روی واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

اچ پی امسال در نمایشگاه CES 2016 روی سیستم های پردازش شخصی تمرکز کرده و برای همین منظور محصولاتی را که برای سال جاری به تولید آن ها خواهد پرداخت را رونمایی کرد؛ محصولاتی مانند سیستم های واقعیت مجازی، نوت بوک های ترکیبی با ویژگی های جدید و صفحه نمایش OLED و مواردی که در اینجا به آن ها اشاره کردیم.

Envy Phoenix پا به عرصه واقعیت مجازی می‌گذارد

اچ پی برای اینکه از قافله واقعیت مجازی (Virtual Reality) و کامپیوترهای قدرتمند رومیزی عقب نماند در یک همکاری با شرکت اچ تی سی کامپیوتر Envy Phoenix را با قابلیت پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی اچ تی سی وایو تولید کرد. اچ پی برای تولید محصولاتی سازگار با هدست‌های واقعیت مجازی شرکت اچ تی سی همکاری با این شرکت داشته و در طی نمایشگاه CES 2016 به معرفی و نمایش مدل کامپیوتر رومیزی Envy Phoenix پرداخته که با سیستم های واقعیت مجازی شرکت اچ تی سی سازگاری کامل دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
سیستم Envy Phoenix بر اساس نیازهای کاربران قابل پیکربندی می باشد و قطعاتی که در تمام مدل های آن موجود می باشد یک هارد دیسک 2 ترابایتی و پردازنده Core i7 سری K اینتل می باشد. این سیستم از تاریخ 16 ژانویه (26 دی) در دسترس خواهد بود.

واقعیت مجازی

کامپیوترهای تبدیل شونده

در صورتی که از طرفدارن سیستم های واقعیت مجازی و کامپیوترهای رومیزی نیستید نگران نباشید چون اچ پی در نمایشگاه CES 2016 پیشنهادهای جالب دیگری نیز دارد. این کمپانی لپ تاپ هایی با طراحی ها و ویژگی های جدید را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد؛ نسخه 15.6 اینچی Spectre x360 – نسخه Spectre x360 13.3” با صفحه نمایش OLED و مدل ارتقاء یافته Pavilion x2 با صفحه نمایش 12 اینچی مورب.

صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بیشتر برای Spectre x360

به زودی قرار است شرکت اچ پی مدل محبوب و شیک Spectre x360 خود را با صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی و وضوح 2160 × 3840 روانه بازار کند. این مدل جدید سفارشی سازی شده برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان محتوا.
در این مدل جدید برای کاربران این امکان وجود دارد که لپ تاپ خود را با یک کارت گرافیک اینتل Iris و تا 16 گیگابایت حافظه رم پیکربندی کنند.

واقعیت مجازی

نسخه 13.3 اینچی Spectre x360 با صفحه نمایش OLED به بازار خواهد آمد

اچ پی در CES 2016 مدل OLED از لپ تاپ Spectre x360 13.3” خود را به نمایش گذاشت. نمایشگرهای OLED طیف رنگ بالاتری به میزان 103 % در مقایسه با 73 % در صفحه نمایش های معمول WLED ارائه می دهد. در واقع هدف اچ پی در طراحی دوباره این مدل با صفحه نمایش OLED افزایش کیفیت تصویر، دقت رنگ و کنتراست بالاتر در زمان مشاهده فیلم و ویرایش عکس می باشد. همچنین این صفحه نمایش به دلیل اینکه نازکتر است وزن این لپ تاپ را سبکتر ساخته. اچ پی نسخه OLED لپ تاپ Spectre x360 13.3” را بهار امسال وارد بازار خواهد کرد.

واقعیت مجازی

Pavilion x2 با صفحه نمایش 12.1 اینچی

Pavilion x2 یک لپ تاپ مقرون به صرفه و خوب است که از صفحه نمایش 10 اینچی بهره می برد و اکنون اچ پی در نظر دارد یک نسخه از آن با صفحه نمایش 12.1 اینچ را تولید کند. همچنین ویژگی هایی مانند پردازنده های اینتل، فضای ذخیره سازی بیشتر و یک صفحه نمایش 1080P به آن اضافه شده است.

واقعیت مجازی

EliteBook Folio G1؛ لپتاپی انعطاف پذیر و سبک از شرکت اچ پی

سال گذشته اچ پی خبرهای زیادی از تولید لپ تاپ های باریک و سبک خود منتشر کرد، اکنون اچ پی از محصول جدید خود در CES 2016 رونمایی کرد. EliteBook Folio لپ تاپی است که علاوه بر وزن و ضخامت کم ظاهری زیبا و چشمگیر دارد. این لپ تاپ با ویژگی های سخت افزاری شامل هارددیسک SSD با ظرفیت 128 و 512 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. صفحه نمایش 12.5 اینچی این لپ تاپ رزولوشن فول اچ دی دارد و همچنین گزینه 4K آن نیز برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.
این لپ تاپ از تاریخ مارس 2016 و با قیمت 999 دلار به بازار وارد خواهد شد.

واقعیت مجازی

منبع: digitaltrends.com

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا