به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

رئیس اتحادیه فناوران از فروش کارتریج‎‌ های تقلبی خبر داد

چندی پیش خبری از سوی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران مبنی بر فروش هاردهای تقلبی منتشر شد که برخی فروشندگان هارد با تعویض برچسب، هاردهای وارداتی با برندهای متفرقه و کیفیت پائین یا هاردهای ریفر را به جای هاردهای پرفروش دارای برند معتبر عرضه می‌کنند.

حال به نقل از خبرگزاری دنیای اقتصاد، مشاهده شده است که فروشندگان کارتریج و مواد مصرفی نیز، با جایگزینی کارتریج‌های تقلبی و چینی در جعبه‌های اصلی و لیبل‌های تقلبی اقدام به فروش این کارتریج با هزینه‌های بالا کرده‌اند.

مهندس میرمهدی در رابطه با این موضوع گفت:

مشتریان بازار کارتریج باید دقت کنند که درصورتی که هر نوع کارتریجی در جعبه اصلی مشاهده کردند، بدون‌شک محصول تقلبی است.  این محصولات از چین وارد می‌شوند و پس از ورود در جعبه برندهای اصلی با لیبل‌های تقلبی بسته‌بندی شده و به قیمت‌های گزاف به نام جنس اصلی به خریداران فروخته می‌شود.

همچنین او درباره نوع فروش کارتریج به صورت قانونی اظهار داشت:  

دو نوع فروش کارتریج در ایران جنبه قانونی دارد. در نوع اول که بیش از 95 درصد محصولات موجود در بازار را شامل می‌شود، کارتریج‌هایی که از کشورهایی نظیر چین وارد می‌شوند در جعبه‌های تولید ایران با برچسب‌های داخلی به‌فروش می‌روند که به واسطه برچسب‌ها به مشتری اطلاع داده می‌شود و بخش دیگر که تولید داخلی است و با بسته‌بندی‌های ایرانی به‌فروش می‌رسند که قیمت این محصولات عموما یک‌ششم تا یک‌هشتم محصولات خارجی است و در آنها به مشتری اطلاع‌رسانی می‌شود که این تولیدات در ایران اسمبل می‌شوند.»

به گفته میرمهدی اخیرا همین وضعیت برای هاردهای کامپیوتر نیز پیش آمده است:

با هماهنگی که با اداره آگاهی انجام داده‌ایم، در حال سرکشی در بازار هستیم تا با پدیده تقلب در فروش هارد نیز مقابله کنیم. محصولاتی مانند هارد نیز در بازار با برچسب‌ها و جعبه‌های تقلبی در حال فروش هستند و از همین طریق سودجویان با یک برچسب دو هزار تومانی، با اختلاف صد هزار تومان اقدام به فروش محصولات به مشتریان می‌کنند.

خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، 25 بار شارژ کارتریج در فالنیک معادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.
خدمات شارژ کارتریج
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا