به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

استفاده از HPE GreenLake توسط بزرگ‌ترین پخش کننده رادیویی استرالیا

زیرساخت به عنوان یک سرویس

خلاصه:

  • شرکت Southern Cross Austereo با HPE همکاری می‌کند تا رشد در بازار رادیویی استرالیا را تحریک کند
  • پلتفرم HPE GreenLake زیرساخت شرکت SCA را بهینه‌سازی می‌کند و امکان پردازش بار کاری به صورت زمان واقعی بدون وقفه را فراهم می‌کند.
  • این راه‌حل ترکیبی از ذخیره‌سازی در محل با قابلیت ابر را ترکیب می‌کند و توانایی تبلیغات دیجیتال SCA را تسهیل می‌کند.
  • همکاری نوآوری به تحویل محتوای SCA در رادیو، تلویزیون و برنامه صوتی LiSTNER می‌آورد.

HPE GreenLake زیرساخت به عنوان یک سرویس Infrastructure as a Service را برای سریع‌ترین پلتفرم در حال رشد استرالیا که اخبارهای صوتی و پادکست هستند ارائه می‌کند

هیولت پاکارد انترپرایز (HPE) اعلام کرد که شرکت سرگرمی Southern Cross Austereo (SCA) انتخاب کرده است تا زیرساخت و مدل خدماتی قابل تنظیم و مقیاس‌پذیر IT را ارائه دهد که مزایای مرکز داده در محل موجود خود را با ژیلیت ابر ترکیب می‌کند. با پیاده‌سازی پلتفرم HPE GreenLake از لبه تا ابر، SCA اکنون توانسته است تجربه‌ای بی‌وقفه را ارائه دهد که مصرف صدا و قابلیت‌های تبلیغات دیجیتال مشتری را پشتیبانی می‌کند و در نهایت منجر به فرصت‌های بیشتری برای درآمد می‌شود.

SCA بزرگترین شرکت سرگرمی استرالیا با 99 ایستگاه رادیویی در 64 بازار در سراسر استرالیا، 105 سیگنال تلویزیونی و برنامه صوتی LiSTNR است که اجازه گوش دادن به صورت زنده و درخواستی را فراهم می‌کند. این کانال‌ها به طور جمعی به SCA امکان دسترسی به بیش از 95 درصد از جمعیت استرالیا را می‌دهند.

بعد از همکاری با HPE به مدت بیش از دو دهه در تمام زمینه‌های کسب و کار، SCA HPE GreenLake را پیاده‌سازی کرد تا یک راه‌حل ذخیره‌سازی فنی و زیرساخت جدید را مطابق با استراتژی کسب و کار شرکت خود پیاده‌سازی کند.

نیاز مهم SCA به پردازش بار کاری به صورت زمان واقعی به آنها اجازه داده است که توانایی‌های پخش سنتی را به یک محیط مجازی منتقل کنند، که شامل مدیریت و پردازش رسانه‌ای است و تضمین می‌کند که تحویل محتوا، سیزده‌ها درخواستی یا زنده، بی‌وقفه، قابل اعتماد و با کیفیت بهینه است. محیط مجازی نه تنها به بهره‌وری عملیاتی کمک می‌کند بلکه توانایی تحویل رسانه‌ای قوی، مقیاس‌پذیر و انعطاف‌پذیر را نیز تضمین می‌کند و تجربه کاربر بی‌نظیری را در تمام پلتفرم‌های SCA ایجاد می‌کند.

“پیاده‌سازی HPE GreenLake به دلیل نیاز ما برای ارائه تجربه گوش‌دادن بی‌وقفه در تمام پلتفرم‌های صوتی به وجود آمد. ما یک مدل کسب‌وکار منحصر به فرد داریم که نیاز به ذخیره‌سازی داده در محل و زیرساخت ابری قابل مقیاس برای دسترسی به بیشترین افراد در سراسر استرالیا دارد.”

استفن حداد، CTO (رئیس تکنولوژی)، Southern Cross Austereo

ما یک مدل تجاری منحصر به فرد داریم که نیاز داشتیم هم ظرفیت ذخیره‌سازی داده‌های در محلی را حفظ کنیم تا گوش دادن پخشی را تسهیل کنیم، و هم نیاز به یک راهکار داشتیم که بتواند زیرساخت‌ها را به مقیاس مدیریت کند. رویکرد ما نسبت به تکنولوژی این است که در یک محیط قابل اعتماد و ساده کار کنیم تا بهترین تجربه صوتی شخصی را ارائه دهیم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از مردم در سراسر کشور دست پیدا کنیم.

در چند سال گذشته، SCA پس از راه‌اندازی LiSTNR در سال 2020 – که به عنوان بزرگترین شبکه پادکست تجاری استرالیا و سریع‌ترین برنامه صوتی رشد کشور شناخته می‌شود – به دورهٔ سریعی از رشد رفته و از توسعه مقیاس‌پذیری که توسط HPE GreenLake فراهم می‌شود نیاز دارد، به علت حجم بزرگ داده‌های ذخیره‌شده – از اطلاعات حساس پروفایل کاربری و داده‌های رفتار کاربران تا محتوای پخش و پادکست.

ما برافتخار داریم که یک راهکار تکنولوژی ارائه داده‌ایم که به موفقیت اهداف کسب‌وکاری و مسیر رشد SCA کمک کرده است، گفت کریس وبر، معاون اجرایی و مدیرعامل ناحیهٔ جنوبی اقیانوس جنوبی هیولت پاکارد انترپرایز.

HPE و SCA با AC3 همکاری کردند که با ارائه تخصص و آموزش به پشتیبانی از اجرای راهکار GreenLake، پرسنل SCA را در حوزه‌های فنی عمیق تر پشتیبانی کرد. ما سال‌ها است که با هر دو شرکت در حوزه اجرای راه‌حل‌های تکنولوژی کلاس جهانی برای ارائه نتایج واقعی کسب‌وکار فرصت می‌دهیم، و این مورد دیگری از آن است، گفت سایمون کزتوریس، مدیرعامل AC3. به برافتخار ماست که نقشی در اجرای راهکار GreenLake و موفقیت برنامه LiSTNR ایفا کرده‌ایم.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: hpe.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا