به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

پرینتر مورد نیازتان را از فالنیک اجاره کنید

اجاره پرینتر

شاید یک پروژه کوتاه مدت در دست داشته و برای انجام آن نیاز به یک دستگاه پرینتر و یا کپی داشته باشید. از طرفی هم امکان خریدن یک دستگاه را نداشته و یا فضای کافی برای نگهداری آن در خانه و یا دفتر شما وجود نداشته باشد. هزینه خریداری یک دستگاه پرینتر و کپی هم بسیار بالا خواهد بود. ممکن است این نیاز، همیشگی نبوده و تصمیم داشته باشید برای مدت کوتاهی از این دستگاه استفاده کنید و با خریدن آن، فقط گوشه‌ای از فضا اشغال می‌شود.

به طور قطع در این شرایط خریدن دستگاه خیلی منطقی نیست و شاید اگر قادر باشید آن را اجاره کنید، برایتان مقرون به صرفه‌تر باشد.

فالنیک در پی اقدامی مشتری پسند تصمیم به اجاره دستگاه پرینتر و کپی گرفته و از این پس در صورت نیاز قادر هستید این دستگاه را با شرایط خاصی اجاره کنید.

از این پس قادر هستید دستگاه پرینتر و یا کپی را به مدت دلخواه از فالنیک اجاره کنید.

از این پس با مراجعه به سایت فالنیک و ورود به منوی محصولات، گزینه‌ی اجاره پرینتر را مشاهده خواهید کرد. با رفتن به صفحه‌ی اجاره‌ی پرینتر، لیستی از دستگاه‌های موجود را می‌بینید.

تمامی اطلاعات فنی این محصولات در این صفحه قابل مشاهده است و با زدن گزینه‌ی درخواست اجاره، صفحه‌ای جدید برایتان باز می‌شود. در این صفحه اطلاعات درخواستی را پر کرده و منتظر تماس مشاوران ما باشید. بعد از تایید درخواست با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی‌های لازم در رابطه با جزئیات مبلغ و مدت زمان اجاره دستگاه، با شما انجام می‌شود.

شرایط اجاره پرینتر و دستگاه کپی:

هزینه‌ی اجاره پرینتر براساس تعداد صفحات و یا مدت زمانی که شما دستگاه را نیاز دارید محاسبه می‌شود. به طور قطع شما نیاز خود را از قبل برآورد کرده و سپس درخواست اجاره‌ی پرینتر را ثبت خواهید کرد. مشاوران فالنیک هزینه‌ی پرداختی را برآورد کرده و شما را مطلع می‌کنند.

با این امکان که در اختیار شما قرار گرفته، قادر هستید با هزینه‌ی بسیار کم دستگاه موردنظرتان را اجاره کرده و دیگر مجبور به خریدن یک پرینتر و یا دستگاه کپی نیستید.

جهت ثبت درخواست خود می‌توانید از هم اکنون به لینک زیر مراجعه کنید:

 

اجاره پرینتر در فالنیک
شما می توانید از این امکان جدید فالنیک استفاده کرده و پرینترهای موجود در این صفحه را به مدت مورد نیاز آن اجاره کنید.
ثبت درخواست

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا