به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

تاثیر فوق‌العاده سرورهای HPE ProLiant بر تجربه مشتریان RaceTrac

فناوری سرورهای HP در RaceTrac

RaceTrac با همکاری HPE قصد دارد سرورهای HPE ProLiant را در تمام فروشگاه های RaceTrac پیاده‌سازی کند.

به گفته یک اطلاعیه مطبوعاتی از HPE، هدف این است که بارهای کاری را در زمینه‌های تسویه در فروشگاه، مدیریت موجودی و منابع کارمندان بهینه‌سازی کند.

HPE اعلام کرده است که در محیط فناوری جدید، RaceTrac قادر به پشتیبانی از بارهای کاری که برای بهبود تجربه مشتری حیاتی هستند، از جمله ایستگاه‌های پمپ گاز اتومات، پردازش کارت اعتباری و یک پلتفرم وفاداری مشتری خواهد بود.

میانگین زمان صرف شده توسط مشتریان RaceTrac تقریباً دو و نیم دقیقه است، و هدف ما ارائه تجربه‌ای متفاوت در هر بازدید است. ما HPE را انتخاب کردیم زیرا با تیم فناوری اطلاعات ما همکاری کردند تا نیازهای ما و چگونگی پشتیبانی از ماموریت سازمان را درک کنند. علاوه بر تاثیر فوق العاده بر تجربه مشتریان، سادگی و لذت‌بخش‌تر کردن سفارشات، محیط محاسباتی جدید HPE به ما توانایی کنترل کردن قدرت داده برای گرفتن تصمیم بیزینسی بهتر را می‌دهد.

تایلر گرابز، مدیر اجرایی RaceTrac

به علاوه، HPE اعلام کرده است که RaceTrac از فناوری HPE برای بهبود کلیه برنامه‌های مدیریت فروشگاه، شامل نظارت با دوربین، کارت‌های ورود و خروج دیجیتال برای کارمندان، خلاصه‌های حسابداری روزانه، برنامه‌ریزی پرسنل و ثبت سفارش‌های موجودی استفاده خواهد کرد.

RaceTrac و HPE نیز قصد دارند که در آینده موارد کاربردی را برای پیشگیری از کلاهبرداری و آشکارسازی آن، و همچنین ردیابی زمان واقعی موجودی را بررسی و اجرا کنند.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: convenience.org

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا