به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

FlashBlade // E؛ انقلابی در صنعت ذخیره سازی

FlashBlade//E یک راه‌حل پایدار و سریع برای پیش‌برد اهداف زیست‌محیطی (ESG) است. این راهکار ذخیره سازی علاوه‌بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، فضای بسیار کمی را برای استقرار نیاز دارد. FlashBlade//E به صورت یکپارچه عمل می‌کند و با تغییر فضای ذخیره‌سازی از دیسک به فلش، علاوه‌بر سرعت بالا، فضای زیادی را برای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

طبق گفته Pure Storage، این راهکار ذخیره‌سازی، به طور کلی از دیسک‌های معمولی ارزان‌تر است و عملکرد پایدارتری دارد. ظرفیت FlashBlade//E از چهار پتابایت شروع می‌شود و تا 2 PB افزایش می‌یابد. به گفته ایمی فاولر (Amy Fowler)، معاون Pure و GM FlashBlade، حافظه FlashBlade//E طوری طراحی شده‌است که برای عملیات مرکز داده مقرون به صرفه باشد.

به دلیل پایداری بالا و مصرف انرژی کم، FlashBlade//E برای شرکت‌هایی که به دنبال مراکز داده پایدارتری هستند، می‌تواند گزینه ایدئالی باشد. از سویی دیگر افزایش حجم داده‌های بزرگ، انرژی مورد نیاز برای پشتیبانی از آن‌ها را افزایش می‌دهد؛ بنابراین Pure Storage با ارائه FlashBlade//E سعی کرده‌است این مشکل را به حداقل برساند. زیرا مصرف انرژی آن تا پنج برابر کمتر از ذخیره‌سازی دیسک است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که FlashBlade//E در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد، امنیت بالا و حفاظت طولانی مدت از داده‌ها است. تا پیش از معرفی این راهکار ذخیره‌سازی، حافظه‌های فلش چندان مورد اعتماد سازمان‌ها نبودند اما Pure Storage قصد دارد این مشکل را رفع کند.

فاولر در رابطه با عملکرد FlashBlade//E توضیح داد: «سازمان‌هایی که به قابلیت‌های بازیابی سریع نیاز ندارند، می‌توانند از FlashBlade//E برای نگهداری طولانی‌مدت بارهای کاری حفاظت از داده با قیمتی قابل مقایسه با سیستم‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر دیسک استفاده کنند.»

صنعت ذخیره سازی داده به سمت استفاده گسترده از فلش، راهی طولانی و دشوار پیش رو دارد. سال‌هاست که هارد دیسک‌ها راه‌حل مقرون‌به‌صرفه‌‌ای برای سطوح ذخیره‌سازی محسوب می‌شوند. با این حال، رویکرد Pure Storage به فلش، انقلابی در این صنعت است. این کمپانی با انتشار FlashBlade//E، عصر جدیدی از ذخیره سازی را آغاز کرده‌است که در آن ذخیره‌سازی فلش، پایدارتر و مقرون‌به‌صرفه تر خواهد بود.

خرید استوریج HP
خرید استوریج HP با بهترین قیمت در فالنیک (ایران اچ پی) علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج HP، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج HP اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج HP و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. برای مشاهده محصولات کلیک کنید.
خرید استوریج HPتماس تلفنی

منبع: Enterprise Storage Forum

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا