به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

معرفی پلتفرم File Storage در رویداد HPE Discover Barcelona

سفر HPE GreenLake در عصر استراتژی‌های چند ابری

در دنیای فناوری سازمان‌ها که به سرعت در حال تغییر است، ترکیب راهکارهای ابری خصوصی، داخلی و عمومی به یک امر عادی تبدیل شده است. در عین حال، هوش مصنوعی، بازی را برای همه، از جمله صاحبان کسب‌وکارهای مبتنی بر ابر، تغییر داده است.

HPE اخیراً در رویداد HPE Discover Barcelona پلتفرم File Storage را معرفی کرد؛ یک پلتفرم پردازش دادۀ ساختار نیافته روی پلتفرم ابری GreenLake. اما در سال گذشته چه اتفاقاتی برای GreenLake افتاده و HPE برای آینده آن چه برنامه‌ای دارد؟ نگاهی دقیق‌تر بیاندازیم.

در عین حال، صنعت ذخیره‌سازی ابری با سرعتی تند در حال رشد است. مؤسسه گارتنر پیش‌بینی کرده است که هزینه‌های جهانی کاربران نهایی ابر عمومی در سال 2024 به 679 میلیارد دلار خواهد رسید، در حالی که این رقم در سال 2023 حدود 563.6 میلیارد دلار بوده است. برای شرکت HPE، هدف ارائه تجربه‌ای ترکیبی از ابر (هیبرید) از طریق پلتفرم GreenLake بوده است. این شرکت همچنین با تأکید بر اینکه «آیا باید از ابر عمومی، ابر خصوصی یا زیرساخت داخلی استفاده کرد؟» دیدگاه خود را در مورد آنچه که آن را یک روایت غلط می‌داند، بیان کرده است.

جواب “همه چیزه”، این حرف برایان فالوی، معاون بخش فروش HPE GreenLake آمریکای شمالی بود که اخیراً با برنامه theCUBE صحبت می‌کرد. او ادامه داد: “این ایده از هیبرید تصادفی و هیبرید طراحی‌شده داریم. برای برنامه‌ریزی آینده، رشد آینده و حمایت از رهبران کسب‌وکارم در شرکت، به یک استراتژی ذخیره‌سازی چند ابری نیاز دارم. باید هیبریدی باشم، پس این هیبرید طراحی‌شده است.

نصب و راه اندازی شبکه را به متخصصان بسپارید!
طبق آمارهای جهانی، نصب و راه‌ اندازی شبکه به صورت استاندارد، هزینه‌های آتی شرکت را 10 تا 50 درصد کاهش می‌دهد. متخصصان فالنیک آماده‌ی ارائه مشاوره و اجرای پروژه‌های نصب و راه‌اندازی شبکه‌ به صورت حرفه‌ای و استاندارد هستند. همین حالا تماس بگیرید.
خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتریمشاوره تلفنی

منبع: siliconangle.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا