به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

بررسی سرور جدید HPE SimpliVity 2600

سرور جدید HPE SimpliVity 2600

اچ پی در سبد محصولات SimpliVity خود، سرور جدید SimpliVity 2600 را با ویژگی نرم‌افزار محوری ارایه داده است که زمینه را برای توسعه پلت‌فرم مجازی سازی اچ پی، از Core گرفته تا Edge را فراهم می‌کند.

سرور HPE SimpliVity 2600، برای کسب‌و‌کار‌هایی که هنگام پیاده‌سازی، فضای دیتاسنتری محدود دارند ارایه شده و راهکاری برای زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) است که با Density دو برابری در مقایسه با محصولات دیگر، به مشتریان ارایه می‌شود.

راهکار HPE SimpliVity 2600 برای چه سازمان‌هایی مناسب است؟

  1. سازمان‌هایی که فضای دیتاسنتری محدود دارند.
  2. سازمان‌هایی که مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای اجاره فضا در دیتاسنتر (Colocation) هستند.
  3. سازمان‌هایی که به دلیل حجم زیاد محاسبات به استوریج‌های مدرن نیاز دارند.

امروزه مشتریان با افزایش روزافزون اپلیکیشن‌ها و داده‌ها و همچنین نیاز‌های متنوع مواجه هستند، به همین دلیل، باید تحول و تکامل فضای IT خود را در برنامه خود قرار دهند. سازمان‌ها، برای پاسخگویی سریع‌تر به درخواست‌های مطرح در تحولات دیجیتالی، باید تکنولوژی نرم‌افزارمحور و راهکارهایی که توانایی ارایه نتایج تجاری با سرعت کلود دارند، پیاده‌سازی کنند.

با توجه به این نکته، اچ پی به کمک مشتریان آمده و محصول فراهمگن HPE SimpliVity 2600 را معرفی کرده تا بتوانند هر چه سریع‌تر با زیر‌ساخت نرم‌افزارمحور هماهنگ و سازگار شوند. جدیدترین راهکار Hyperconverged اچ پی، راهکار کنونی SimpliVity 380 را کامل کرده و برای مجازی سازی کلاینت (Client Virtualization)، پلت‌فرمی جدید با density بالا، فراهم می‌کند.

در محیط Hyperconverged که استوریج و شبکه، نرم‌افزارمحور است، سرور SimpliVity 2600، امکان مستقلی برای توسعه و افزودن Node به VDI، متناسب با نیاز مشتریان، ایجاد می‌کند. چون هر آنچه برای اجرای ماشین‌های مجازی لازم است در کیسی فشرده قرار گرفته، مشتریان به آسانی می‌توانند یک نود استوریج اضافه کنند یا هر زمان خواستند از این ویژگی ارتقاپذیری استفاده کنند.

سرور HPE SimpliVity 2600 در مقایسه با HPE SimpliVity 380 از پردازنده Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کند و راهکار VDI Optimized Hyperconverged را ارایه می‌دهد.

سرور جدید HPE SimpliVity 2600

مشتریانی که راهکارهای HPE SimpliVity را انتخاب می‌کنند، استوریج و پردازش مجازی شده را با بهبود کارایی اپلیکیشن‌ها و توانایی فعال‌سازی ماشین‌های مجازی تنها در چند ثانیه می‌سنجند. در حقیقت بیشتر مشتریانی که HPE SimpliVity  را پیاده‌سازی کرده‌اند، می‌گویند این تکنولوژی، فعالیت‌های IT را برای آن‌ها آسان کرده و در عین حال با بکاپ‌گیری و بازیابی، حفاظت از داده‌هایشان را بهبود بخشیده است که در آینده به صورت تعبیه شده و استاندارد وجود خواهد داشت.

اچ پی اولین تولید‌کننده‌ای است که کارایی و قابلیت نرم‌افزاری را در کنار هم قرار داده تا توانایی حذف داده‌های تکراری (Deduplication) و فشرده‌سازی را همواره فراهم کند.

منبع: HPE.com

خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
4.9/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا