به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

بازارهای هدف HPE در آینده نزدیک چه خواهد بود؟

بازارهای هدف HPE

در این خبر نگاهی به شرکت HPE، تامین کننده استوریج، می‌اندازیم. اما شاید نکته کلیدی در مورد HPE این باشد که این فقط یک شرکت تولیدکننده استوریج نیست – می‌تواند تمام محصولات کلیدی از استوریج و سرورها گرفته تا نرم‌افزارهایی که می‌توانند سیستم‌های اطلاعاتی پیچیده را هماهنگ کنند، به مشتریان ارائه دهد.

به عنوان یک شرکت، چشم‌انداز روشنی از خود به عنوان یک ارائه دهنده فضای ذخیره‌سازی ابری دارد. این امر عمدتاً از طریق مدل استفاده Greenlake حاصل می‌شود.

استوریج‌های HPE در سال 2023 شامل یک پیشنهاد اصلاح شده است که در اطراف Alletra MP با Greenlake به عنوان مکانیزم فعال کننده است.

استوریج‌های HPE Alletra MP از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند NVMe برای ارائه عملکرد استثنایی استفاده می‌کند که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد حجم زیادی از داده را به سرعت و کارآمد پردازش کنند.

Techbuyer

در این مقاله، به بازارهای هدف HPE و مقایسه استوریج‌های آن با سایر رقبا می‌پردازیم.

HPE برای چه بازارهایی هدف‌گذاری می‌کند؟

HPE یک بازیکن بزرگ است، با ارائه خدمات گسترده و فراتر از فروش استوریج، می تواند تقریباً هر نیاز مشتری را برطرف کند. با این حال، مانند بسیاری از فروشندگان دیگر، بخش بزرگی از هوش مصنوعی و مزایای آن از نظر فضای ابری و همچنین توانایی آن در ارائه ظرفیت ابری ترکیبی و پیشنهادات اشتراک و خدمات از طریق Greenlake است.

رتبه‌بندی HPE در برابر سایر تولید‌کننده‌های استوریج چگونه است؟

HPE در فهرست 500 کمپانی ثروتمند آمریکا در سال 2023 از نظر درآمد، رتبه 143 را دارد.

به این ترتیب، HPE مانند NetApp و Huawei در نوسان است – اما مقداری کمتر از Dell EMC که رتبه اول و حدود یک چهارم بازار را دارد.

خرید استوریج HP
خرید استوریج HP با بهترین قیمت در فالنیک (ایران اچ پی) علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج HP، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج HP اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج HP و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. برای مشاهده محصولات کلیک کنید.
خرید استوریج HPتماس تلفنی

منبع: computerweekly.com

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا