به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

درآمد شرکت HPE در سال 2023 در مقایسه با رقبا

سهم فروش استوریج‌های HPE در بازار نسبت به رقبا

HPE نشان داد که کسب و کار حوزه استوریج خود در سه ماهه سوم بهتر از رقبای اصلی خود که همگی شاهد کاهش درآمد بودند، عملکرد بهتری داشته است.

درآمد سه ماهه منتهی به 31 ژوئیه، هفت میلیارد دلار بود که تنها 0.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت، با سود 464 میلیون دلار، 13.4 درصد افزایش سالانه. چهار واحد تجاری اصلی شرکت دارای ثروت‌های متفاوتی بودند؛ با کاهش 13 درصدی به 2.6 میلیارد دلار و فروش استوریج با 4.5 درصد کاهش به 1.1 میلیارد دلار. درآمد 836 میلیون دلاری HPC و هوش مصنوعی نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش یافت زیرا مجموعه بزرگی از سفارش‌ها سفر طولانی‌مدت و شناسایی درآمد خود را آغاز کردند.

کاهش درآمد 4.5 درصدی استوریج‌های شرکت HPE در مقایسه با نتایج اخیر شرکت‌های Dell با افت 11 درصدی به 3.76 میلیارد دلار، NetApp با 10 درصد کاهش به 1.43 میلیارد دلار و Pure Storage با کاهش 5 درصدی به 598 میلیون دلار در درآمد سه ماهه اول خود، برتری داشت.

درآمد HPE
درآمد HPEs Intelligent Edge (خط آبی تیره) به تازگی از درآمد استوریج (خط سبز) فراتر رفته است.

چشم انداز سه ماهه بعدی HPE درآمدی بین 7.2 تا 7.5 میلیارد دلار، 7.35 میلیارد دلار در اواسط و 6.6 درصد کاهش نسبت به سال قبل است.

خرید استوریج HP
خرید استوریج HP با بهترین قیمت در فالنیک (ایران اچ پی) علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج HP، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج HP اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج HP و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. برای مشاهده محصولات کلیک کنید.
خرید استوریج HPتماس تلفنی

منبع: blocksandfiles.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا