به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

HPE سرویس ابر خصوصی را گسترش می دهد

سرویس ابر خصوصی HPE

اچ پی اعلام کرده‌است که HPE Greenlake for Private Cloud Enterprise کاربران را قادر می‌سازد تا با همان سرعت ابر عمومی، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در ابر خصوصی اجرا کنند.

HPE ابر هیبریدی را یک فرصت بزرگ می‌داند. بنابراین، HPE GreenLake برای شرکت‌های ابر خصوصی، تجربه مدرنی را به ارمغان می‌آورد که از طریق یک رویکرد خودکار و کاملا مدیریت شده ارائه می‌شود. به عبارت دیگر، شرکت‌ها با حفظ داده‌ها و برنامه‌های کاربردی در یک محیط خصوصی، راحتی خدمات ابری عمومی را نیز در اختیار خواهند داشت.

سرویس‌های ابریHPL GreenLake ، با استفاده از HPE Ezmeral Container Platform ، قابلیت انعطاف پذیری را در اجرای برنامه‌های کانتینر شده در مراکز داده و امکانات جابجایی چندین ابر عمومی در لبه Edge را فراهم می‌کنند. سرویس‌های ابری جدید GreenLake شامل مدیریت گستردگی container، عملیات یادگیری ماشین، VMها ، ذخیره‌سازی، محاسبات، محافظت از داده‌ها و شبکه است.

به کمک این خدمات جدید، سازمان‌ها می‌توانند ماشین‌های مجازی و کانتینرها را با استفاده از کنسول رابط کاربری، APIها، رابط خط فرمان (CLI) یا IaC مدیریت کنند. HPL GreenLake همچنین توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا در کم‌ترین زمان ممکن به فضای کاری خود دسترسی پیدا کنند. سازمان‌ها می‌توانند سیستم‌عامل‌ها، پشته‌های برنامه‌های کانتینری و خدمات یکپارچه‌سازی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

توسعه خدمات ابر خصوصی شامل بهبود استفاده و تجزیه و تحلیل برنامه‌ها نیز می‌شود. برای مثال، سازمان‌ها می‌توانند به صورت اشتراکی از یک راهکار ساخته شده بر روی بستر HPE Ezmeral Container Context و HPE Ezmeral ML Ops برای کل چرخه حیات ML استفاده کنند.

HPE Greenlake همچنین در حال توسعه راه‌هایی برای بهبود مدیریت کانتینرها و ماشین‌های مجازی و در عین حال کاهش هزینه‌ها است. HPE GreenLake for Red Hat OpenShift Container تلفیقی از راه‌حل‌های منبع باز Greenlake و Red Hat است که هزینه‌ها را کاهش و پایداری عملکرد را افزایش می‌دهد.

بر اساس گزارش Statista، ارزش بازار جهانی ابر هیبریدی در سال 2021 حدود 85 میلیارد دلار برآورد شده است. انتظار می‌رود این رقم با رشد کاربران خود در آسیا و اقیانوسیه در سال 2027 به 262 میلیارد دلار برسد. HPE در کنار سیسکو، AWS و IBM در میان بازیگران کلیدی قرار دارد.

اوون راجرز (Owen Rogers)، تحلیلگر 451 Research در این زمینه گفت: «زمانی، واژه ابر به معنای ابر عمومی تفسیر می‌شد و بسیاری از مفسران تصور می‌کردند که نیاز شرکت‌ها را به راه‌اندازی سرورهای خود یا مکان‌یابی زیرساخت‌ها در مرکز داده انتخابی، از بین می‌برد. اما در چند سال گذشته، کلمه هیبرید نه تنها به عنوان یک هدف، بلکه به عنوان مدل انتخابی برای اکثر شرکت‌ها تبدیل شده‌است.»

451 Research گزارش می‌دهد که 57 درصد از تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات می‌خواهند یک محیط یکپارچه در محل و خارج از محل را به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود دنبال کنند.

چالش‌هایی در زمینه ارائه زیرساخت مناسب و حفظ داده‌ها توسط ابر عمومی، مانع نفوذ آن به تمامی صنایع و سازمان‌ها شده‌است. بنابراین، با وجود مقیاس‌پذیری، انعطاف‌پذیری و مزایای اقتصادی بالقوه ابر عمومی، شرکت‌ها نیازدارند که از چگونگی مکانی که داده‌هایشان ذخیره می‌شود، مطلع باشند. به همین منظور HP با گسترش ویژگی‌ها و خدمات ابر خصوصی، راه‌حل مناسبی را در اختیار سازمان‌ها قرار داده‌است. ابر هیبریدی به شرکت‌ها این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا با توجه به نیازهای حجم کاری، هر بار کاری را انتخاب کنند.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: Enterprise Storage Forum

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا