به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

HPE SimpliVity 380 Gen10 راهکاری برای رفع مشکلات سرورهای مجازی

سرور SimpliVity 380 Gen10 Node

HPE سری سرورهای SimpliVity 380 Gen10 Node را عرضه کرده‌است تا به عنوان یک واحد ماژولار با دو بخش قابل تعویض، زیرساختی بسیار قدرتمند برای اجرای برنامه‌های COOP باشد. اچ پی می‌گوید: «دستگاه HPE SimpliVity 380 G10 مشکلات حاصل از زیرساخت‌های مجازی مبتنی بر ابر را رفع می‌کند.»

سازمان‌های دولتی به کمک شبکه‌های نرم‌افزاری، ابر، بارهای کاری مجازی‌سازی شده و زیرساخت‌های بیش‌همگرا، انتخاب‌های بیشتری برای ایجاد شبکه‌ها و مراکز داده دارند. اما این آزادی می‌تواند مشکلاتی در سرورهای مجازی ایجاد کند. در مواقع اضطراری که سرورهای فیزیکی با مشکل مواجه شوند، برنامه‌های COOP برای حفاظت از داده‌ها و فرایند کار فعال هستند، اما این ویژگی در سرور مجازی یا ابری وجود ندارد و می‌تواند مشکلات زیادی برای بارهای کاری مجازی بوجود آورد.

سرور SimpliVity 380 Gen10 به عنوان یک دستگاه پشتیبان، امکان بازیابی سریع‌تری را نسبت به سایر دستگاه‌ها فراهم می‌کند. SimpliVity 380 Gen10 دو یونیتی قابلیت پیکربندی متنوعی دارد؛ بنابراین تمامی شرکت‌ها از کوچک گرفته تا سازمان‌های بزرگ می‌توانند آن را با توجه به نیازهای خود پیکربندی کنند.

شایان ذکر است که اگرچه گره‌های HPE SimpliVity 380 Gen10 از نظر فنی قابلیت پیکربندی متنوعی دارند اما کاربرد عمده این دستگاه پشتیبان گیری است.

هر گره SimpliVity 380 Gen10 می‌تواند تا دو پردازنده را پشتیبانی کند که هر کدام بین هشت تا 28 هسته دارند. سایر اجزا نیز می‌توانند با توجه به نیازهای سازمان، افزایش پیدا کنند. برای مثال، در پایین‌ترین سطح، می‌توانید گره را تنها با 144 گیگابایت حافظه اجرا کنید که برای عملیات پشتیبان گیری سرویس‌های مجازی شده مانند برنامه‌های Microsoft Office ​​کافی است.

این سرور همچنین قادر است تا 3072 گیگابایت رم را پشتیبانی کند که بیشتر برای پشتیبانی از بارهای کاری مجازی‌سازی شده چندگانه استفاده می‌شود. این مقیاس پذیری گسترده موجب انعطاف پذیری بالای دستگاه می‌شود و به معنی عملکرد همزمان چندین گره است. برای مثال، یکی از واحدها می‌تواند پشتیبانی از عملیات شعبه را انجام دهد و همزمان سایر واحدها نیز خدمات مشابهی را برای یک ساختمان دفتر مرکزی ارائه دهند.

کمپانی HPE برای کمک به کارآمدتر کردن نودهای خود، تمامی واحدهای SimpliVity را با پلتفرم StoreOnce سازگار کرده‌است. StoreOnce از یک رابط گرافیکی با پیکربندی آسان برخودار است. عملیات ذخیره‌سازی داده‌ها در این دستگاه به صورت فشرده صورت می‌گیرد و تمامی این نسخه‌های پشتیبان مستقل از منبع خود هستند، بنابراین حتی اگر گره منبع یا سرور مجازی از بین برود، داده‌ها می‌توانند به طور کامل بازیابی شوند.

Deduplication به دستگاه پشتیبان اجازه می‌دهد تا یک نسخه از تمام داده‌های تکراری را به جای چندین نسخه ذخیره کند که می‌تواند فضای مورد نیاز برای پشتیبان گیری را در طول زمان کاهش دهد. برای مثال، اگر 300 ترابایت داده معمولی دارید، می‌توانید آن را با حجم کمتر از 10 ترابایت روی گره به صورت فشرده ذخیره کنید.

استفاده از فناوری StoreOnce HP می‌تواند عمر یک گره پشتیبان را افزایش دهد و از خالی شدن فضای آن برای مدت طولانی جلوگیری کند.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

منبع: FedTech

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا