به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

معرفی رک ورک استیشن ریموت HP که تراکم اتاق سرور را به حداکثر می‌رساند

رک ورک استیشن ریموت HP مدل Z4 G5

این رک برای به حداکثر رساندن تراکم در اتاق سرور و مراکز داده طراحی شده است.

اچ‌پی رک ورک استیشن ریموت Z4 G5 را معرفی کرد، رک ورک استیشن 1U به طور خاص برای اتاق سرور و مراکز داده طراحی شده است تا دسترسی از راه دور 1:1 را برای کاربران ورک استیشن فراهم کند.

رک ورک استیشن ریموت hp مدل Z4 G5 بسیاری از ویژگی‌های مشابه ورک استیشن رومیزی HP Z4 G5 را دارد، از جمله پردازنده Intel Xeon W-2400 با حداکثر 24 هسته و GPU نسل Nvidia RTX 6000 Ada، اما حداکثر حافظه DDR5 256 گیگابایتی را ارائه می‌دهد در حالی که حداکثر حافظه DDR5 در ایستگاه کاری رومیزی 512 گیگابایت است.

این ورک استیشن از یک GPU دو اسلات پشتیبانی می‌کند، از جمله جدیدترین Nvidia RTX 5000 Ada یا RTX 4500 Ada، یا دو GPU یک اسلات، از جمله جدیدترین Nvidia RTX 4000 Ada. با شاسی 1U، HP Z4 Rack G5 به دلیل ظرافت بیشتر نسبت به نمونه رومیزی 4U خود، اعتبار خود را در زمینه مراکز داده کسب می‌کند و تراکم را در رک استاندارد چهار برابر می‌کند.

این ورک استیشن دارای دو منبع تغذیه است که در آن دو منبع تغذیه 675W می‌توانند با هم ترکیب شوند یا یکی از آنها برای پشتیبان‌گیری در صورت خرابی استفاده می‌شود. با این حال، در حالت پشتیبان‌گیری، گزینه‌های CPU/GPU محدود خواهد بود.

HP Z4 Rack G5 remote را می‌توان با HP Anyware Remote System Controller پیکربندی کرد، یک راه‌حل مدیریت از راه دور خارج از باند که برای این طراحی شده است که به مدیران IT امکان نظارت و مدیریت ورک استیشن را از طریق یک رابط واحد بدهد.

مدیران IT می‌توانند از راه دور ورک استیشن‌ها را روشن و خاموش کنند، تصویربرداری بدون فلز (با چندین سیستم عامل) را انجام دهند، موجودی را مدیریت کنند و اعلان‌های سخت‌افزار و اطلاعات تشخیصی را دریافت کنند.

این ورک استیشن همچنین می‌تواند با HP Anyware (در گذشته Teradici CAS) نرم‌افزار دسترسی از راه دور و همکاری استفاده شود تا تیم‌ها بتوانند از هر دستگاهی به قدرت Z4 Rack دسترسی داشته باشند.

رک شبکه
رک شبکه با بهترین کیفیت در فالنیک (ایران اچ پی)؛ امکان خرید رک شبکه از تمامی نقاط کشور با گارانتی معتبر و بهترین قیمت امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
رک شبکهتماس تلفنی

منبع: aecmag.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا