به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

رونمایی اچ پی از پردازنده گرافیکی اکسترنال Accelerator

اچ‌ پی ساعاتی پیش از پردازنده‌ی گرافیکی اکسترنال خود که Accelerator نام دارد، برای اتصال به لپ‌تاپ و تقویت قوای پردازش گرافیکی آن رونمایی کرد.

اچ‌ پی ساعاتی پیش در جریان کنفرانس HPE Discover 2017، از پردازنده‌ی گرافیکی اکسترنال خود که Accelerator نام دارد، رونمایی کرد. کاربرد این پردازنده، اتصال به لپ‌تاپ و تقویت قوای پردازش گرافیکی محصولات گیمینگ اچ‌ پی است.

پردازنده گرافیکی اکسترنال Accelerator، که در داخل آن محلی برای قرار گرفتن کارت گرافیک اختصاص داده شده است، یک مکعب تقریبا بزرگ با بهره‌گیری از تأمین نیروی مستقل است.

پردازنده گرافیکی اکسترنال Accelerator

از جمله‌ی درگاه‌هایی که بر روی این پردازنده قرار دارد می‌توان به چهار درگاه USB 3.0 در کنار یک درگاه USB نوع  C، پورت اترنت و یک درگاه USB-C Thunderbolt 3 برای اتصال به لپ‌تاپ اشاره کرد. همچنین با استفاده از این پردازنده اکسترنال می‌توان از طریق یک کابل ارتباطی، علاوه بر شارژ لپ‌تاپ، اطلاعاتی را  نیز رد و بدل کرد.

علاوه بر ویِژگی‌های ذکر شده، این پردازنده دارای اسلاتی است که می‌توان یک هارد درایو اکسترنال تا ظرفیت یک ترابایت یا یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت را نیز روی آن قرار داد.

گفتنیست که اچ‌ پی این موضوع را تضمین نمی‌کند که Accelerator روی تمام لپ‌تاپ‌ها با هر برندی عمل کند؛ اما برای افرادی که از لپ تاپ‌های اچ پی استفاده می‌کنند به صورت تضمینی، به فروش می‌رسد. بر اساس اطلاعات ارائه‌ شده قیمت این پردازنده‌ی گرافیکی ۲۹۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید؛ این سری از لپ‌تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی با انواع لپ‌تاپ‌های اچ پی و یا دریافت مشاوره و خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.
مشاوره و خرید لپ تاپ

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا