به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

رونمایی اچ پی از نسل جدید لپ‌ تاپ‌های گیمینگ Omen

نسل جدید لپ‌ تاپ‌های گیمینگ Omen

کمپانی اچ‌پی در پی برگزاری کنفرانس HPE Discover 2017 از نسخه‌‌ی به‌روزرسانی‌ شده لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری Omen 15  و Omen 17 رونمایی کرده است که با پردازنده‌، تراشه‌ی گرافیکی و ظاهری جدید و فناوری Max-Q انویدیا یکی از محصولات جذاب این کنفرانس محسوب می‌شود.

گفتنیست که تنها نسخه‌ای از Omen 15 که به پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1060‌ انویدیا مجهز است از فناوری Max-Q پشتیبانی خواهد کرد. به گفته  انویدیا، به‌ لطف فناوری مکس‌-کیو، پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1060 حین نگه‌داشتن میزان درجه حرارت و نویز در حدی معقول، توان پردازشی یکسان با GTX 1080‌ تولید خواهد کرد.

نسل جدید لپ‌ تاپ‌های گیمینگ Omen

این نسل از لپ‌تاپ‌های Omen با توجه به پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی که اچ‌ پی در این مدل‌ها به‌ کار برده است،‌ از نظر سیستم خنک کننده بسیار بهبود پیدا کرده‌اند، چرا که چگونگی عملکرد سیستم خنک‌کننده در این لپ‌تاپ‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بر اساس ادعای اچ پی‌، فن‌های بزرگی که در لپ‌تاپ‌های  Omen 15 به کار رفته است، جریان هوا در این لپ‌تاپ‌ها را ۲۱.۸ درصد افزایش داده است.

همچنین اچ‌پی در لپ‌تاپ Omen 17، علاوه‌ بر فن، یک درایو نوری نیز قرار داده است که ثمره‌ی بزرگ‌تر شدن فن‌های این لپ‌تاپ، افزایش جریان هوای بیشتر به میزان ۲.۷ درصد است.

نسل جدید لپ‌ تاپ‌های گیمینگ Omen

از دیگر ویژگی‌های نسل جدید لپ‌تاپ‌های HP Omen، امکان ارتقاء حافظه‌‌های رم و ذخیره‌سازی است که اچ‌پی برای دسترسی به این قطعات، دریچه‌ای در بخش پایین لپ‌تاپ در نظر گرفته است.

همچنین می‌توان به مواردی همچون رول‌اور و آنتی‌گوستینگ ۲۶ کلیدی، کلید‌های جهتی فول‌سایز و کلید‌های WASD با امکان هایلایت‌ شدن در این لپ‌تاپ‌ها، اشاره کرد.

منبع: Pcworld

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا