به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

استوریج های اچ پی در صدر جدول رتبه بندی SPC

استوریج های اچ پی

SPC یا Storage Performance Council یک موسسه بی طرف با استانداردهای صنعتی است که تمرکز آن بر روی صنعت ذخیره‌سازی است.
SPC به عنوان یک کاتالیزور عمل می‌کند برای عملکرد بهینه در محصولات ذخیره‌سازی و برای محقق کردن این هدف SPC مجموعه کاملی از معیارهای استاندارد صنعت ذخیره سازی را گسترش داده است.

این شرکت معیاری با نام SPC-2 را ابداع کرده که معیاری است به عنوان یک منبع اطلاعات مقایسه‌ای برای عملکرد استوریج‌ها که کاملاً هدفمند، مرتبط و قابل اثبات است. این اطلاعات شامل تمام اطلاعات محصولات ذخیره سازی شامل نیازهای محصول، پیاده سازی محصول، تنظیم عملکرد، میزان ظرفیت، موقعیت بازار و ارزیابی برای خرید است.

همانطور که در جدول زیر که بر اساس نتایج SPC-2 منتشر شده مشاهده می‌کنید محصول جدید HPE به نام HPE 3Par از سری 2000 در صدر محصولات ذخیره سازی دنیا در حوزه های بسیار بزرگ (Large Enterprise) قرار گرفته است. این محصول جایگزین سری قبلی این محصول که سری 10000 بود گردیده است. لازم به ذکر است همانطور که در جدول زیر مشاهده می شود در این حوزه محصول دیگر شرکت اچ پی با نام تجاری HP XP که محصول پرفروش P9500 زیر مجموعه آن می باشد، نیز در رده سوم این جدول قرار گرفته است.

استوریج های اچ پی

منبع: spcresults.org

 

قیمت استوریج با گارانتی معتبر فالنیک و مشاوره رایگان خرید
علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. شماره تماس مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت استوریج: 02154591918
قیمت استوریج
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا