به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

HP Spectre X360 اولین پیشنهاد مایکروسافت در خرید لپ تاپ

HP Spectre X360

مایکروسافت بزرگترین کمپانی IT و دارنده بیشترین کاربر در زمینه سیستم‌ عامل‌ها، از جدیدترین سیستم عامل خود، ویندوز 10 پرده برداشت و طی آن، محصولاتی که قابلیت ارتقا سیستم عامل آنها به ویندوز 10 را داشته است را معرفی کرده که در اولین پیشنهاد خود و در کنار تبلت MicrosSoft Surface خود نام دستگاه لپ تاپ HP Spectre را آورده است.

دستگاه‌های معرفی شده توسط مایکروسافت از تاریخ 29 جولای و به صورت محدود، قابلیت ارتقا سیستم عاملشان به ویندوز 10 به صورت رایگان انجام می‌پذیرد!
کاربران حال حاضر دنیای IT، یکی از دغدغه هایشان در هنگام خرید لپ تاپ و حتی دسکتاپ، داشتن سیستم‌عامل اوریجنال (ترجیحاً ویندوز) اسات، و در حین خرید یک دستگاه شاید این سئوال پیش بیاید که آیا سیستم عامل نصب شده روی این دستگاه آخرین ورژن آن است یا خیر؟
با تدبیر مایکروسافت و سایر شرکای آن، به ویژه شرکت اچ‌پی، این نیازها پاسخ داده شده و در حال حاضر شما می‌توانید با خرید یک دستگاه، که در لیست دستگاه های معرفی شده مایکروسافت برای استفاده از ویندوز 10 قرار دارد، لذت داشتن یک لپ تاپ در کنار تکنولوژی‌های روز دنیا را تجربه کنید.
HP Spectre X360 دستگاهی با قابلیت چرخش 360 درجه به پشت ، به همراه بدنه‌ای نازک و وزنی سبک از جنس فلز، جزو بهترین‌ها در رده خود به شمار می‌آید و این نظریه به طور کامل توسط کابران تصدیق می‌شود.

برای اینکه نگاهی اجمالی به ویژگی‌های این لپ تاپ منحصربفرد داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

ویدیوی نگاهی کوتاه به لپ‌تاپ HP Spectre x360 (فارسی)

 

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا