به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

معرفی لپ تاپ HP Spectre X360 در CES 2017

لپ تاپ HP Spectre X360

سال گذشته شرکت اچ پی کامپیوتری با نام HP Spectre X360 رونمایی کرد که امسال در نمایشگاه نسخه جدیدی از آن را با نام اسپکتر ایکس 360 2017 (HP Spectre X360 2017) منتشر کرده‌است.

شرکت اچ پی این لپ تاپ را با مشخصات فنی و قابلیت‌های فوق العاده‌ای مانند پردازنده پرسرعت اینتل، نمایشگر k4 و کارت گرافیک حرفه‌ای عرضه کرده است. این محصول در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد و مورد بررسی قرار گرفت.
لپ تاپ اسپکتر 360 اچ پی در طراحی خود خلاقیت‌های جدیدی را به کاربرده است. مانند باریک شدن نمایشگر. همچنین اچ پی از کناره‌های این لپ تاپ حدود 10 میلیمتر حذف کرده است و یک نمایشگر فوق العاده باریکی را در اختیار کاربران قرار داده است.

لپ تاپ HP Spectre X360

این لپ تاپ با نمایشگر 4k، پردازنده 2 گیگابایتی و کارت گرافیک NVIDIA GeFore 940MX بسیار مناسب برای کسانی است که حرفه مونتاژ را دنبال می‌کنند و همچنین گیمرهایی که در رده های ابتدایی هستند.
یکی از قابلیت‌های لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 2017  این است که شما می‌توانید از آن در 4 حالت استفاده کنید. لپ‌تاپی، تبلتی، با پایه و خیمه ای.
جالب است بدانید که اختراع 4 حالت استفاده مختلف، با تولید لپ تاپ‌های یوگا، شرکت لنوو رونمایی شد تا استفاده از کامپیوترها به بهترین نحو اجرا شود.

بر روی این لپ تاپ کیبورد بک لیت بسیار عالی وجود دارد که از استفاده آن بسیار لذت می‌برید. شاید ترک پد لمسی آن بسیار بزرگ باشد و کار کردن با آن را سخت کند اما اگر شما خیلی زیاد از ژستورهای لمسی استفاده می‌کنید، بزرگی آن کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند.

لپ تاپ HP Spectre X360

مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 2017

لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 دارای یک پردازنده 2.5 الی 3.5 گیگاهرتزی Core i7-7500U اینتل است که 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD به همراه خود دارد. شرکت اچ پی سیستم صوتی لپ تاپ‌های خود را با همکاری شرکت بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) تولید می‌کند، که سیستم صوتی این لپ تاپ هم با همکاری همین شرکت تولید شده است. اسپیکرهایی با شیارهایی مخصوص که در دو طرف کیبورد تعبیه شده است زیبایی آن را دوچندان کرده است.

وزن لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 2017  برابر با 2 کیلوگرم است و جایی در رده لپ‌تاپ‌های سبک ندارد. اما اگر شما زیاد به فکر جابه‌جا کردن لپ تاپ نباشید بسیار مناسب کارهای شماست.

این لپ تاپ یک باتری 79.2Whr  دارد که می تواند با استفاده از آداپتور پرقدرتی مانند 90W شارژ شود.

لپ تاپ HP Spectre X360

درگاه‌های لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 2017

  • یک درگاه تاندربولت 3 (انتقال اطلاعات تا سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه، ارائه دهنده قدرت به محصولات مختلف، DisplayPort 1.2، اچ پی اسلیپ و همچنین شارژ)
  • یک درگاه USB 3.1 نوع C ( انتقال اطلاعات تا 5 گیگابایت، ارائه دهنده قدرت به محصولات مختلف، DisplayPort 1.2، اچ پی اسلیپ و شارژ)
  • یک درگاه USB نوع A 3.1 (اچ پی اسلیپ و شارژ)
  • 1 درگاه HDMI (فول سایز)
  • یک درگاه هدفون/ میکروفون

برای آشنایی بیشتر با این لپ تاپ ویدیو زیر را مشاهده کنید:

منبع: ubergizmo.com

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا