به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

کوله پشتی HP Omen X بازی را با شما همراه می‌کند

کوله پشتی HP Omen X

یکی از موضوعات مهم در ارتباط با نسل حاضر بازی‎ها و هدست‌های واقعیت مجازی نیاز آن‌ها به اتصال به یک کامپیوتر رومیزی بزرگ و قدرتمند است، کمپانی اچ پی برای حل این مسئله به ابزارهای دیگری فکر می‌کند و آن هم طراحی کوله پشتی جدید این شرکت آمریکایی با نام HP Omen X VR PC است که ویژگی‌های یک سیستم گیمینگ قوی و قابلیت حمل بالای کوله پشتی را با هم تلفیق کرده است.

کمپانی اچ پی به تازگی سری جدی لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ خود تحت عنوان HP Omen X را رونمایی کرد و حال کوله پشتی Omen X خود را در ادامه همان سری و مخصوص دنیای بازی و واقعیت مجازی طراحی کرده است.

کامپیوتر شخصی HP Omen X VR، یک کامپیوتر گیمینگ رومیزی قدرتمند است که به شکل یک کوله پشتی باز‌طراحی شده است. با کمک این کامپیوتر هدست‌های واقعیت مجازی هنوز هم به کامپیوتر متصل می‌شوند، اما در این مورد کامپیوتر به پشت شما بسته شده و با شما حرکت می‌کند. این سیستم نیز مانند HP’s Omen desktop در درجه اول برای کار با هدست های HTC Vive طراحی شده است، اما با هدست‌های Oculus Rift نیز به خوبی کار می‌کند.

کوله پشتی HP Omen X

ویژگی‌های HP Omen X BackPack

اچ پی بیان کرده که نمونه حاضر کوله پشتی  Omen X از یک پک کمربندی باطری استفاده می‌کند که شامل دو باطری است که از طریق یک کابل به کوله پشتی متصل شده‌اند. در حال حاضر برآورد زمان بازی با این سیستم در حالت شارژ کامل، حدود یک ساعت است.

وزن این کوله پشتی حدود 4.5 کیلوگرم است که وزن بالایی برای یک کوله پشتی به نظر نمی رسد. در سیستم خنک کننده HP Omen X دو فن قرار دارد که با هدایت هوا به سمت پشتی کوله پشتی از عرق کردن پشت و شانه کاربر جلوگیری می کند.

مشخصات سخت‌افزاری دیگر این سیستم شامل پردازنده های Core i5 یا Core i7 سری H اینتل، هارد SSD M.2 و تا 32 گیاگابایت حافظه رم از نوع DDR4 است.

هنوز حرفی از زمان عرضه و شکل عرضه این دستگاه به بازار مطرح نشده اما احتمالاً اچ پی تا پایان تابستان این سیستم را به بازار عرضه کند.

منبع: cnet.com

 

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا