به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ‌ پی از کوله Omen X Compact دسکتاپ رونمایی کرد

کمپانی اچ‌ پی، در چند سال گذشته، از کامپیوتر کوله‌ای با عنوان Omen X Compact بر مبنای تجربه‌ی واقعیت مجازی رونمایی کرد که با استقبال خوبی رو به رو نشد. حال این کمپانی در جریان کنفرانس HPE Discover 2017 از نسل جدید این کامپیوتر رونمایی کرده است که امکان استفاده از آن به‌صورت کوله‌ای وجود دارد.

این کامپیوتر جدید اچ پی، از پردازنده چهار هسته‌ای نسل هفتمی Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4، کارت گرافیک اورکلاک‌ شده‌ی GTX 1080 و یک حافظه SSD یک ترابایتی PCIe برخوردار است.

کوله Omen X Compact

اومن ایکس کامپکت دسکتاپ، مجهز به ۴ درگاه USB نوع A و یک درگاه USB 3.1 نوع C است. همچنین جک‌های هدفون و میکروفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه HDMI 2.0، مینی دیسپلی‌پورت و یک درگاه پاور هدست واقعیت مجازی وایو نیز در این کامپیوتر قرار داده شده است تا به راحتی بتوان از هدست واقعیت مجازی استفاده کرد.

ویژگی دیگری که در اومن ایکس کامپکت دسکتاپ دیده می‌شود، وجود یک دک در این دستگاه است که امکان استفاده از آن را به‌صورت کامپیوتر رومیزی فراهم می‌کند. در این دک، ۵ درگاه USB نوع A، یک درگاه USB نوع C، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه دیسپلی‌پورت اضافه وجود دارد.

کوله Omen X Compact

با پرداخت ۵۹۹ دلار بیشتر، کوله مخصوص اومن ایکس کامپکت دسکتاپ را خریداری می‌کنید تا تجربه بهتری در اجرای بازی‌های واقعیت مجازی داشته باشید. محتویات این کوله شامل ۴ باتری، دک شارژ باتری و کابل اتصال هدست واقعیت مجازی وایو وجود دارد.

این محصول جدید اچ‌ پی که از قیمت ۲۴۹۹ دلار بهره می‌برد، در اواخر ماه جولای روانه بازار خواهد شد.

منبع: PC Word

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
اگر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا