به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

معرفی نمایشگر HP Omen X در CES 2017

نمایشگر HP Omen X

اچ پی صفحه نمایشی با نام HP Omen X برای کامپیوترهای مخصوص بازی خود با نام Omen X تولید کرده است که آن را در نمایشگاه CES 2017 برای کاربران مختلف معرفی کرد.

این صفحه نمایش با نمایی خمیده و فوق عریض و 35 اینچی، یکی از محصولات بسیار جذاب اچ پی به حساب می‌آید. این مانیتور دارای رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ و نرخ رفرش 100 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 4 میلی‌ثانیه است.

نمایشگر HP Omen X
همچنین تکنولوژی G-Sync انویدیا یکی از مشخصات دیگر این صفحه نمایش است. نمایشگر OMEN X35 حاشیه‌های بسیار کمی دارد و نسبت ۲۱:۹ این نمایشگر، ۳۴درصد فضای بیشتر نسبت به انواع ۱۶:۹در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های دیگر این نمایشگر، امکان تغییر ارتفاع آن به میزان ۱۳ سانتی‌متر است. بخش اتصالات این نمایشگر به دیسپلی پورت ۱.۲، یک پورت HDMI و سه درگاه USB 3.0 مجهز است. شرکت اچ پی طبق تحقیقات خود متوجه شده است که 80 درصد گیمرها همزمان در هنگام بازی از هدفون استفاده می‌کنند، به همین دلیل این محصول به گیره هدفون نیز مجهز است. این نمایشگر کنتراست استاتیک ۲۵۰۰:۱ در کنار پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ به همراه دارد تا تجربه‌ی تصویری ایده‌آلی برای کاربران به وجود بیاورد.

نمایشگر HP Omen X

همچنین مانیتور گیمینگ جدید اچ پی قابلیت اتصال به دیوار را هم دارد. این مانتیور قیمت سنگینی دارد و کاربران علاقه‌مند به این نمایشگر،‌ باید قیمت ۱۲۹۹ دلار را پرداخت کنند. فروش این مانیتور در ماه مارس در کشور آمریکا شروع می‌شود، همچنین در ایران نیز شما می‌توانید از ۲۲ اسفند ماه اقدام به پیش‌خرید آن کنید.

منبع: slashgear.com

 

مشاوره و خرید کامپیوتر در فالنیک
انتخاب یک سیستم کامپیوتری با سخت افزاری قدرتمند، نیازمند دانش، تجربه و اطلاعات کامل از نوع قطعات است. به کمک یک مشاور در امر تجهیزات کامپیوتری و با انتخابی هوشمندانه، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.
مشاوره و خرید کامپیوتر
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا